//
کدخبر: ۲۴۱۶۶۶ //

پرسپولیس از نبود شجاع خلیل زاده در دربی ۹۲ ضرر می کند

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود شجاع خلیل‌زاده و دیاباته در این دربی اظهار داشت: ما از نبود شجاع ضرر می‌کنیم، ولی استقلال از نبود دیاباته ضرر نمی‌کند چون ارسلان مطهری چیزی از او کمتر ندارد.

 پرسپولیس از نبود شجاع خلیل زاده در دربی 92 ضرر می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 اسماعیل حلالی در رابطه با دربی ۹۲ اظهار داشت: این دربی یکی از متفاوت‌ترین ها خواهد بود. خیلی کم پیش می‌آید که دو تیم در شرایط خیلی خوبی باشند و از لحاظ فنی و موقعیت جدول با هم تفاوت زیادی نداشته باشند. ولی الان با اتفاقاتی که پیش آمده مثل تعویض سرمربی و مشکلات چند ماه گذشته مطمئنا بازی خوبی می‌شود.

 وی افزود: بازیکنان ما با مربی ایرانی، بهتر عمل می‌کنند و بازدهی و راندمان بهتری دارند. برای مربیان خارجی این اتفاق در کوتاه‌مدت رخ نمی‌دهد. باید زمان زیادی برای آنها سپری شود؛ مثل برانکو. در شرایط اقتصادی که الان داریم باید با مربیان داخلی همکاری کنیم. مربیان ایرانی خیلی خوب نتیجه داده‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در دربی ترس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار بگذاریم و به بازی زیبا و فنی روی بیاوریم و به بازیکنان توصیه می‌کنم به دنبال کار خودشان باشند و کارهای فنی که در طول تمرینات انجام داده‌اند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین پیاده کنند. من 13 دربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حضور داشته‌ام و با تجربه‌ای که دارم می‌دانم جو ورزشگاه چگونه است.

حلالی در رابطه با ما عملکرد خط دفاعی دو تیم گفت: خط دفاعی پرسپولیس عملکرد بهتری دارد و چند سال است در کنار هم بازی می‌کنند.ولی ما ضعف هایی هم در دفاعمان داریم. ولی به نظرم سیستمی که استقلال بازی می‌کند دارای منافذی است که در دفاع خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان می‌دهد. اگر از دفاع سه نفره استفاده کنند به سود پرسپولیس است و دفاع چهار نفر کار را برایمان سخت می‌کند.

وی درباره تیم استقلال و عملکردشان در آسیا نیز گفت: وقتی تیمی که در دو بازی آسیایی خوب عمل کرده و 8 گل زده است و در بازی قبلی در لیگ هم گل زده‌اند، حتما تیم خطرناکی هستند و می‌توانند در بازی پیروز شوند. البته تجربه ما خیلی زیاد است اما نیروی جوان استقلال حسن‌های زیادی دارد و با تحرکات زیاد، می‌تواند تیمی که مسن‌تر است را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خسته کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود شجاع خلیل‌زاده و دیاباته در این دربی اظهار داشت: ما از نبود شجاع ضرر می‌کنیم، ولی استقلال از نبود دیاباته ضرر نمی‌کند چون ارسلان مطهری چیزی از او کمتر ندارد. نبود دیاباته برای استقلالی‌ها انگیزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر می‌کند تا مهاجمین استقلال خودشان را نشان بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان