//
کدخبر: ۲۴۱۸۷۳ //

شایعه در اردوی پرسپولیس

در شرایطی که سرخپوشان پایتخت با حضور یحیی گل‌محمدی روز‌ها و هفته‌های جدیدی را آغاز کرده‌اند، اما همچنان بحث حمایت کادر فنی از بازیکنان در کنار مشکلات شدید اقتصادی و مالی بحث اول برای سرخپوشان به حساب می‌آید.

 شایعه در اردوی پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

طی روز‌های گذشته هرچه مصاحبه از قول یحیی گل‌محمدی می‌خوانیم اشاره به مشکلات عدیده مالی دارد و در آن صحبت‌های تندی مطرح می‌شود از جمله اینکه با پرسپولیسی‌ها به مشکل برخورده و انگار قرار نیست این مشکلات حل شود. او در مصاحبه‌های اخیر خود، مدام از مدیران باشگاه درخواست افزایش کمک‌های مالی را دارد و به معنای واقعی، توفان به پا کرده که بخشی از آن در رسانه‌ها و بخش بزرگ‌تر در فضای مجازی ادامه دارد. هواداران پرسپولیس در حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم خود در آستانه شهرآورد، انتقادات زیادی را از هیئت‌مدیره و به خصوص محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان سرمربی تیم مطرح کرده‌اند.

سرخپوشان پایتخت بعد از جدایی گابریل کالدرون، با سختی زیاد و هزینه هنگفت رضایتنامه گل‌محمدی را از باشگاه شهرخودرو مشهد به دست آوردند تا او را روی نیمکت خود بنشانند، اما یحیی که با تلاش انصاری‌فرد به جمع سرخپوشان برگشته، حالا در هر مصاحبه خود کنایه‌هایی به مدیرعامل باشگاه می‌زند. مشخص است که رابطه طرفین دیگر مثل گذشته نیست، اما یکی از مسئولان پرسپولیس به ما گفت: «رابطه گل‌محمدی و انصاری‌فرد همیشه خوب است و در بهترین حالت خود قرار دارد. اصلاً گل‌محمدی را همین انصاری‌فرد به پرسپولیس آورد؛ چطور می‌گویند آن‌ها رابطه سردی دارند؟ در حالی که این‌طور نیست. اگر می‌بینید گل‌محمدی در مورد مسائل اقتصادی و بدهی‌های باشگاه صحبت می‌کند، در واقع منظورش به اعضای هیئت مدیره است. او با هماهنگی مدیرعامل باشگاه می‌خواهد ارکان هیئت مدیره را وارد این مشکلات کند تا این موضوع را حل کنند نه اینکه انصاری‌فرد همه بار مالی باشگاه پرسپولیس را به دوش بکشد. آن‌ها به هم نزدیک هستند و تمام این دعوا‌ها را با یکدیگر هماهنگ کرده‌اند.»

اما از طرف دیگر، یکی از نزدیکان پرسپولیس ماجرا را طور دیگری تعریف می‌کند: «حدس هواداران کاملاً درست بود؛ میانه گل‌محمدی و انصاری‌فرد مدتی است شکراب شده است. قرار بود باشگاه در هنگام عقد قرارداد گل‌محمدی و دستیارانش حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد از قرارداد را به صورت پیش‌پرداخت به حساب آن‌ها واریز کند، اما بعد از امضای قرارداد مشخص شد کلاً پولی در حساب نیست. گل‌محمدی چند بار به صورت تلفنی از انصاری‌فرد خواست این مشکل را حل کند. همچنین در دو جلسه موضوع را به صورت رسمی و رودررو مطرح کرد و خواستار آن شد تا پول قراردادش را بگیرد، اما حساب باشگاه همچنان خالی است و پولی در میان نبود. از این رو مصاحبه‌های یحیی شروع شد و انصاری‌فرد هم بسیار از این موضوع شاکی و عصبانی است زیرا اعتقاد دارد با تلاش‌های زیادی موفق شده یحیی را به خانه اش برگرداند و این رفتار اصلاً آن چیزی نیست که انتظارش را داشته باشد.»

این، تمام ماجرا نیست. طبق روالی که انصاری‌فرد از شروع دوران سومین حضورش در پرسپولیس بنا گذاشت، بعد از هر بازی، سرمربی به دفتر مدیرعامل می‌رود و در مورد آن دیدار و همچنین برنامه‌های آینده اش صحبت می‌کند. این روال با حضور کالدرون هم دیده شد و به‌رغم تمام اختلافاتی که در میان بود، مرد آرژانتینی پس از هر بازی، به دیدار انصاری‌فرد می‌رفت. پس از دیدار با تراکتور، برای اولین بار این اتفاق با حضور یحیی گل‌محمدی رخ داد و به نظر می‌رسید روز یک‌شنبه، دوباره یحیی به دیدار مدیرعامل باشگاه می‌رود، اما این‌طور نشد.

گویا انصاری‌فرد تا غروب یک‌شنبه هم منتظر یحیی بود و حتی به گل‌محمدی هم پیشنهاد دادند که به باشگاه برود، اما او نرفت و به جای سرمربی تیم، این افشین پیروانی بود که راهی دفتر مدیرعامل شد. به هر حال این‌طور به نظر می‌رسد که رابطه گل‌محمدی و انصاری‌فرد دیگر مثل گذشته نیست و دو طرف وارد چالش‌های جدی با یکدیگر شده‌اند که احتمالاً مهم‌ترین دلیل آن، مسائل اقتصادی و مالی است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شایعه شده بود گل‌محمدی به خواسته انصاری‌فرد علیه مدیریت باشگاه مصاحبه می‌کند تا با این کار، اعضای هیئت‌مدیره را پای کار بیاورد و به تیم کمک مالی کنند، اما حالا همه چیز تغییر کرده است. با توجه به شرایطی که بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه به وجود آمده، مشخص است این مسائل را نمی‌توان به سادگی حل کرد یا حداقل تا زمانی که سرمربی تیم به صورت شفاف پرده از راز‌ها برندارد، نمی‌توان به پشت پرده‌های مصاحبه‌های گل‌محمدی پی برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان