تاریخ انتشار: 1398/11/16 11:07
کد خبر: 72051

دین محمدی:علاقه‌ای به پیش‌بینی نتیجه دربی ندارم

یک پیشکسوت استقلال می‌گوید شکست در داربی روی بازی‌های بعدی لیگ برتر تاثیر مستقیم دارد.
دین محمدی:علاقه‌ای به پیش‌بینی نتیجه دربی ندارم

سیروس دین محمدی، هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره داربی روز پنج‌شنبه (۱۷ بهمن) و اهمیت این بازی گفت: تقابل‌های استقلال و پرسپولیس همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و حتی دیدار تیم نوجوانان آن‌ها هم طرفدارهای خاص خودش را دارد. داربی همیشه برای هوادارها و بازیکنان جذاب بوده و تنها چیزی که در این بازی مهم است پیروزی است. اصطلاح «به تیم سر کوچه بباز اما داربی را نه» که در بین بازیکنان و مربی‌های استقلال و پرسپولیس در قدیم رایج بود، نشانگر همین نکته است. ارزش این بازی حتی در روحیه بازیکنان نیز تاثیر بالایی دارد، به طوری که شکست در داربی در بازی‌های بعدی لیگ هم تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

این پیشکسوت استقلال درباره تفاوت دو تیم در داربی ۹۱ گفت: تنها تفاوت استقلال با پرسپولیس در تجربه است. بازیکنانی در پرسپولیس حضور دارند که تجربه بسیار زیادی در داربی دارند و در این تورنومنت بیش‌تر از بازیکنان استقلال حضور داشته‌اند. هم‌چنین گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، تجربه مربی‌گری داربی را دارد و این درحالی است که مجیدی در این موضوع تجربه‌ای ندارد. البته که حضور مجیدی در داربی‌های گذشته و به عنوان بازیکن، به کمک استقلال خواهد آمد.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که بهترین و بدترین دیدار خود برابر پرسپولیس را کدام داربی می‌داند گفت: داربی پنجاهم برای من شیرین‌ترین بازی بین این دو تیم بود. بازی تا دقیقه ۷۴ بدون گل دنبال می‌شد که علیرضا اکبرپور روی پاس گل من استقلال را پیش انداخت و ما در آن بازی پیروز شدیم. تلخ‌ترین تقابل استقلال و پرسپولیس نیز از نظر من داربی چهل و نهم بود. در آن بازی تیم ما با گل‌های محمد نوازی و مهدی هاشمی نسب تا دقیقه ۸۵، ۲ بر صفر از رقیب پیش افتاده بود تا اینکه علی کریمی در دقیقه ۸۷ گل تساوی را وارد دروازه تیم ما کرد و بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

او در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: علاقه‌ای به پیش‌بینی نتیجه ندارم اما امیدوار هستم تیم محبوبم در داربی نود و یکم پیروز میدان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jjql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل محمدی پنالتی زن های دربی را مشخص کرد!