//
کدخبر: ۲۴۲۱۰۷ //

جدال تارتار- قلعه‌نویی داغ‌تر از نفت مسجد سلیمان- سپاهان

تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپاهان امروز در حالی به میدان می‌روند که شاگردان قلعه‌نویی امیدوار به صدرنشینی هستند.

جدال تارتار- قلعه‌نویی داغ‌تر از نفت مسجد سلیمان- سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز علاوه بر داربی تهران با یک مسابقه دیگر پیگیری می‌شود. در این بازی تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپاهان از ساعت ۱۶ و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند.

سپاهان برای نزدیک‌تر شدن به صدر یک چشمش به این مسابقه است و پیروزی در آن و یک چشمش هم به مسابقه داربی است و منتظر امتیاز از دست دادن پرسپولیس.  آن‌ها هفته گذشته فولاد را در نقش جهان شکست دادند تا در کورس بمانند. در مسابقه فردا کی‌روش استنلی را به دلیل محرومیت در اختار ندارد اما می‌تواند از مهاجم جدید خود یعنی محسن الغسانی استفاده کند. سپاهان در صورت برد برابر نفت مسجد سلیمان و شکست احتمالی پرسپولیس اختلافش را با صدر به دو امتیاز کاهش می‌دهد.

نفت مسجد سلیمان، تیمی که ۱۵ هفته در لیگ شکست نخورد و در جام حذفی هم به نیمه‌نهایی رسید امروز حریف آسانی برای شاگردان قلعه‌نویی نیست. بازی جاندار و محکم مشخصه تیم تارتار شده است و آن‌ها نشان داده‌اند اگر بازی را نبرند به راحتی آن را واگذار نمی‌کنند. نفت در این فصل فقط برابر دو تیم قدرتمند تراکتور و استقلال شکست خورد و بر خلاف انتظارها خودش را میانه جدول نگه داشت. مشکلات مالی و مدیریتی این تیم باعث شد تا تارتار فکر جدایی به سرش بزند اما او در نهایت در این تیم ماندنی شد تا همه تیم‌ها یک بازی سخت در نیم فصل دوم پیش رو داشته باشند.

علاوه بر جدال نفت با سپاهان، امروز یک مسابقه زیرپوستی هم میان تارتار و قلعه‌نویی شکل می‌گیرد. در نیم فصل اول قلعه‌نویی غیر مستقیم از تارتار انتقاد کرد و کنایه زد که او تیم‌هایش برابر پرسپولیس شکست می‌خورند و برای تیم محبوبش آرزوی موفقیت می‌کند. چند روز قبل از این هم تارتار در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی که نفت مسجد سلیمان را به وقت کشی متهم کرد اظهار کرده بود: "تیم من نمی‌تواند مثل تیم قلعه‌نویی ۲۵ بازیکن گرانقیمت بگیرد و یا بازیکن دو متری بیاورد و یا اینکه بازیکن اوت‌انداز بیاوریم تا نتیجه بگیریم."

باید ببینیم در طول ۹۰ دقیقه این تنش‌های قبلی ادامه پیدا می‌کند و به زمین منتقل می‌شود یا هر دو طرف بحث‌هایشان را فراموش کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان