تاریخ انتشار: 1398/11/18 00:07
کد خبر: 71812

خلیل‌زاده: استقلال شایسته پیروزی بود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازی خوب و تماشاگرپسندی را دیدیم که حق ما در آن برد بود و شایسته پیروزی بودیم.
خلیل‌زاده: استقلال شایسته پیروزی بود

 به نقل از سایت رسمی استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده بعد از دیدار دربی تهران اظهار داشت: ابتدا باید یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان، کادر فنی، سرمربی محترم تیم آقای مجیدی و دیگر دست اندرکاران تیم بگویم که برای این دیدار زحمت کشیدند. بازی خوب و تماشاگرپسندی را دیدیم که حق استقلال در آن برد بود و شایسته برد بودیم.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که ما چهار مهره کلیدی خود مانند دیاباته، اسماعیلی، غلامی و یزدانی را برای این دیدار نداشتیم. اگر مقایسه‌ای با دیدار استقلال و سپاهان در اصفهان داشته باشید که ما نمایش خوبی داشتیم، امروز چهار بازیکن را نسبت به آن دیدار نداشتیم اما دو مرتبه از حریف پیش افتادیم و می‌توانستیم برنده باشیم.

وی گفت: نکته مهم اراده و انگیزه تیم است که ما را امیدوار می‌کند. ما هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا به شدت امیدواریم و با قدرت ادامه می‌دهیم. در چند روز گذشته جلسات خوبی درباره حمایت و پشتیبانی از تیم داشتیم و مطمئنا روند باشگاه در نیم فصل دوم مثبت خواهد بود و در این مسیر پیش خواهیم رفت.

سرپرست باشگاه استقلال درباره حاشیه‌های این دیدار و مسائل پیش آمده درباره عارف غلامی و سیاوش یزدانی عنوان کرد: برخوردی که با دو بازیکن عزیز ما انجام شد را بعد از مسابقه با فرمانده نیروی انتظامی در میان گذاشتم و سریعا دستور دادند تا رئیس بازرسی فرماندهی پلیس تهران در رختکن ما حاضر شوند. ایشان شنونده گزارش بازیکنان ما شدند و مامورین حاضر در ورزشگاه را نیز مورد سوال قرار دادند و توضیحات لازم از آن‌ها در کنار شکایت بازیکنان ما ثبت شد. در برخی مصاحبه‌ها گفته شد که درگیری با نیروی انتظامی بود اما این درگیری با یگان ویژه بوده است. ما این ماجرا را حتما پیگیری خواهیم کرد تا جایگاه و احترام بازیکنان ما حفظ شود. ایشان نیز اعلام کردند در حداقل زمان به این پرونده رسیدگی می‌کنند.

وی درباره برنامه پیش روی آبی‌ها برای ادامه رقابت‌ها افزود: تیم روز جمعه برنامه ریکاوری خود را سپری خواهد کرد. حالا تمام تمرکز ما روی بازی با شرطه عراق است و می‌رویم تا در آسیا قدرتمندانه کار خود را شروع کنیم. امروز در ورزشگاه دیدم که استقلال به دنبال برد بود و در زمین ترس نداشت. البته طبیعی است که یک تیم در برخی دقایق تحت فشار قرار بگیرد اما نمایش ما عالی بود و مطمئنا همه از این دیدار لذت بردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lorkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ماجرای مصدومیت مهاجم استقلال؛ پیچیده و عجیب