//
کدخبر: ۲۴۲۵۲۷ //

اتفاق جالب در استقلال ؛ اتفاقی که هواداران سال ها منتظرش بودند در آستانه وقوع

سه مهاجم استقلال مدعی آقای گلی این فصل هستند.

اتفاق جالب در استقلال ؛ اتفاقی که هواداران سال ها منتظرش بودند در آستانه وقوع
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در چند فصل اخیر مهاجمی آنقدر خوب نداشته که مدعی آقای گلی باشد. از دوران رضا عنایتی و آرش برهانی مدتها گذشته است و در این مدت در جمع آبی ها یک تمام کننده تمام عیار شکل نگرفت. البته شاید در سالهای اخیر مامه تیام می توانست به یک مدعی جدی آقای گلی تبدیل شود یا کاوه رضایی اما این مهاجم ها خیلی زود استقلال را ترک کردند.

با این وجود، در این فصل استقلال دارای سه مهاجم گلزن شده و به مدد همین مهاجمان آمار بهترین خط حمله لیگ را هم داراست. مهدی قائدی فعلا با ۹ گل زده در کنار شهریار مقانلو به طور مشترک آقای گل لیگ است. شیخ دیاباته هم هشت گله است و این دو را تعقیب می کند. استقلال در بازار زمستانی ارسلان مطهری را هم خرید تا آتش توپخانه اش قوی تر شود. مطهری هم با دو گلی که در دربی زد ۸ گله شد و در کنار دیاباته ایستاد تا سه مهاجم استقلال به مدعیان جدی آقای گلی این فصل تبدیل شوند.

با مصدومیت دیاباته انتظار می رفت که از قدرت خط حمله استقلال کاسته شود اما مطهری به خوبی جای خالی این بازیکن را پر کرده و زوج جدیدی را در کنار قائدی تشکیل داده است. جالب اینکه قائدی نه تنها این روزها آقای گل لیگ است بلکه آقای پاس گل هم به شمار می آید، مسئله ای که نشان از اتحاد و انسجام خط حمله آبی پوشان دارد. به نظر می رسد که بعد از مدتها استقلال آنچه که در خط حمله لازم داشته را به دست آورده و شاید به کمک همین خط حمله نه تنها بتواند طلسم آقای گلی را بشکند بلکه جام قهرمانی را هم از آن خود سازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان