//
کدخبر: ۲۴۳۱۵۰ //

طعنه عجیب پرسپولیسی‌ها به مصاحبه فرهاد مجیدی در اربیل عراق

پرسپولیسی‌ها که در قطر به سر می‌برند در آستانه بازی آسیایی خود به شدت از مصاحبه سرمربی استقلال دلخور شده‌اند.

طعنه عجیب پرسپولیسی‌ها به مصاحبه فرهاد مجیدی در اربیل عراق
به گزارش فرتاک نیوز،

در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم الشرطه عراق و استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی نماینده کشورمان بار دیگر بحث شهرآورد و پرسپولیس اخیر را وسط کشید و گفت:

    «پرسپولیس دقیقه ۹۰ به ما گل زد و یک جور‌هایی از دست ما در رفت!»

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که اعضای کاروان پرسپولیس هم در کشور قطر به سر می‌برند. یحیی گل‌محمدی و شاگردانش خودشان را برای دیدار عصر سه‌شنبه (فردا) با الدحیل قطر آماده می‌کنند. با این وجود خبر این مصاحبه فرهاد مجیدی خیلی زود به گوش پرسپولیسی‌ها رسید.

پرسپولیسی‌ها که در قطر به سر می‌برند در آستانه بازی آسیایی خود به شدت از مصاحبه سرمربی استقلال دلخور شده‌اند.  با چند بازیکن و مربی پرسپولیس که تماس گرفتیم با ناراحتی از صحبت‌های فرهاد مجیدی یاد کرده و به ما گفتند:

    «ما دررفتیم یا تیم فرهاد مجیدی؟ همه دیدند بعد از گل بشار رسن این استقلالی‌ها بودند که با خوش‌شانسی از کاشته تماشایی آنتونی استوکس در رفتند. کاشته‌ای که باید گل می‌شد، اما با فاصله ناچیزی از کنار تیر دروازه استقلال به اوت رفت و…»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۱۵۰ //
ارسال نظر
 
  • رضا

    بازیکنان عزیز وقدرتمند پرسپولیس ،اصلا به صحبتهای اقای مجیدی اهمیت ندید،اینها اگر واقع گرا ومنطقی بودند که استقلالی نمیشد ند بعداز شصت دربی یه بازیکنشون دونفر رو اونهم با شل گرفتن کمال دریبل زده در حد ق هرمانی لیگ این صحنه رو بزرگ کردن اگه این باشه هوادران بارسا به خاطر دریبل های مس ی باید هرروز جشن قهرمانی بگیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان