//
کدخبر: ۲۴۳۱۵۶ //

اسکوچیچ چند بار از ما خداحافظی کرد و برگشت/ رفتارهای او حرفه‌ای نبود

بختیار رحمانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: رفتارهای دراگان اسکوچیچ در چند هفته اخیر حرفه‌ای نبود و ای‌کاش مسئولان باشگاه ما در نیم‌فصل تصمیم به تغییر در کادر فنی می‌گرفتند.

اسکوچیچ چند بار از ما خداحافظی کرد و برگشت/ رفتارهای او حرفه‌ای نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

بختیار رحمانی در مورد آخرین وضعیت صنعت نفت و جدایی اسکوچیچ از این تیم گفت: ابتدا باید بابت نتایج اخیر از هواداران صنعت نفت عذرخواهی کنم. ما می‌دانیم آنها چقدر ناراحت هستند. ما در این چند هفته بابت جدایی اسکوچیچ مشکلات زیادی داشتیم و این موضوع در روند نتیجه‌گیری تیم ما تأثیرگذار بود. خودمان هم نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم یا حرفی بزنیم. بازیکنان در تمرینات با من صحبت می‌کردند که چرا شرایط روحی سرمربی این‌طور است و من هم نمی‌توانستم چیز خاصی بگویم و فقط باید به آنها روحیه می‌دادم. در نهایت هم این اتفاقات روی تیم تأثیر منفی گذاشت.

وی ادامه داد: در چند هفته گذشته اسکوچیچ چند بار از ما خداحافظی کرد، ولی برگشت و این موضوع اصلاً صورت خوشی نداشت. وقتی یک مربی از بازیکنانش خداحافظی می‌کند دیگر صورت خوشی ندارد که برگردد. فکر می‌کنم رفتار اسکوچیچ در آن مقطع حرفه‌ای نبود و این مسائل به تیم لطمه زد. البته اسکوچیچ برای تیم ما زحمت کشید، ولی از زمانی که بحث جدایی‌اش مطرح شد وضعیت تیم ما به‌هم ریخت. ای‌کاش باشگاه ما در نیم‌فصل تصمیم به ایجاد تغییر در کادر فنی می‌گرفت.

هافبک پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که «آیا اسکوچیچ انتخاب مناسبی برای تیم ملی بود؟»، خاطرنشان کرد: من برای فدراسیون احترام خاصی قائل هستم، ولی این درست نبود که فدراسیون با نام‌ها بازی و در نهایت مربی دیگری را انتخاب کند. این اتفاقات به تیم ملی ضربه می‌زند و اعتقادم این است که بهتر بود از مربی ایرانی و گزینه‌هایی که مطرح بودند، استفاده می‌شد. الآن هم عقیده دارم با وجود انتخاب اسکوچیچ، تیم ملی به مربی ایرانی هم نیاز دارد.

رحمانی در پایان تصریح کرد: نمی‌دانم در مورد خوب یا بد بودن این انتخاب چه بگویم. تفکرات فنی اسکوچیچ خوب است، ولی کار کردن در تیم ملی شرایط خاص خودش را دارد. این‌که رفتارها و عملکرد فنی اسکوچیچ در تیم ملی چگونه خواهد بود قابل پیش‌بینی نیست، ولی برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان