تاریخ انتشار: 1398/11/23 00:31
کد خبر: 71234

حسینی: امیدوارم با یک پیروزی دیگر به ایران باز گردیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام بازی‌هایمان سخت است، اما باید بازی به بازی پیش برویم، فردا ریکاوری را آغاز کرده و شروع به آنالیز تیم السد می کنیم تا انشاالله شرمنده مردم ایران و اصفهان نشویم و با یک برد دیگر به ایران برگردیم.
حسینی: امیدوارم با یک پیروزی دیگر به ایران باز گردیم

محمدرضا حسینی پس از پیروزی تیمش برابر العین امارات در هفته نخست جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: همیشه بازی های اول سنگین است. پیروزی و شکست در بازی‌های اول مهم است و بر روی نتایج هفته‌های بعد و صعود از گروه نیز تاثیر می‌گذارد.  

وی ادامه داد: خدا را شکر امروز توانستیم  در یک بازی حساب شده از دقایق اول کنترل بازی را در دست بگیریم و گل نخست را به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان افزود: نیمه نخست بازی را با همان یک گل به پایان رساندیم، اما فکر می‌کنم نیمه دوم بازی فوق العاده بودیم و سه گل به ثمر رساندیم.  

وی تصریح کرد: تمام بازیکنان در بازی امروز زحمت کشیدند و بازی بزرگی را پیروز شدیم.  

حسینی در خصوص گفته‌ قلعه‌نویی مبنی بر اینکه سپاهان امروز مثل ساعت منظم بازی می‌کرد، عنوان کرد: تیم ما امروز فوق‌العاده منظم بود. از بازیکنان تا کادر فنی مانند ساعت منظم و بر روی حساب کار می‌کردیم. بازی‌هایمان سخت است، اما باید بازی به بازی پیش برویم، فردا ریکاوری کرده و شروع به آنالیز تیم السد می کنیم تا انشاالله شرمنده مردم ایران و اصفهان نشویم و با یک برد دیگر به ایران برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdmge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش بازیکن خارجی استقلال به امنیت در ایران