//
کدخبر: ۲۴۳۳۷۲ //

نام پرسپولیس برای برخی بازیکنان این تیم بزرگ است

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می‌گوید نام این تیم برای برخی از بازیکنانش بزرگ است.

نام پرسپولیس برای برخی بازیکنان این تیم بزرگ است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز سلطانی درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر اظهار کرد: متاسفانه بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم البته تنها پستی که در پرسپولیس عملکرد چندان بدی نداشت، دروازه‌بان بود. بیرانوند چند فرصت خوب را از حریف گرفت و البته روی دو گلی که وارد دروازه‌اش شد مقصر نبود چراکه واقعا اشتباهی انجام نداد.

وی افزود: در خط دفاع مخصوصا در دفاع چپ واقعا ضعیف ظاهر شدیم. یاران الدحیل هر کاری خواستند انجام دادند و حتی روی گل نخست دیدیم همان بلایی که در جام ملت‌های آسیا بر سر تیم ملی آمد، حالا هم بر سر پرسپولیس آمد. چطور می‌شود که داور هنوز خطایی اعلام نکرده اما به یکباره بازیکنان به سمت داور می‌روند و اعتراض می‌کنند. واقعا به خاطر این شیوه تاسف می‌خورم.

سلطانی در ادامه با بیان اینکه در نیمه نخست پرسپولیس حتی یک شوت به دروازه حریف نزد، گفت: در طول بازی گویی اصلا هیچ برنامه‌ای برای حمله نداریم. گاهی مربیان می‌گویند از سمت چپ یا راست بازیکنان نفوذ کنند و یا شوت از راه دور بزنند اما هیچ وقت این نوع بازی را در زمین ندیدیم. در نیمه نخست حتی یک بار هم به سمت دروازه حریف شوت نزدیم که ببینیم که دروازه‌بان حریف چگونه است.

این پیشکسوت فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باید بگویم نام پرسپولیس برای چند بازیکن این تیم بزرگ است. چهار یا پنج بازیکن باید از این تیم بروند. آن‌ها فقط در زمین راه می‌روند البته این را هم بگویم که بازیکنانی الان در پرسپولیس هستند که واقعا لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را دارند. در همین بازی الدحیل به اعتقاد من جای سیدجلال حسینی در زمین خالی بود. شاید او به خاطر سنش آماده بازی نباشد اما تجربه بالایی که دارد می‌تواند دفاع تیم را کنترل کند.

وی در پایان درباره عملکرد دو بازیکن خارجی پرسپولیس هم گفت: ما که از استوکس چیزی ندیدیم. قبل از اینکه بیاید رسانه‌ها آنقدر بزرگش کردند که ما فکر می‌کردیم بازیکن شاخصی قرار است به پرسپولیس بیاید. اما در عمل تا الان چیزی ندیده‌ایم. اوساگونا هم تقریبا کاری انجام نداده است. واقعا دلیل جذب این بازیکنان را نمی‌دانم. پیش از آن‌ها هم بازیکن برزیلی آمده بود که من فکر می‌کنم از روستاهای اروگوئه او را آورده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان