تاریخ انتشار: 1398/11/23 10:59
کد خبر: 71194

تحلیل یک کارشناس فوتبال از بازی سپاهان مقابل العین

یک کارشناس فوتبال گفت: سپاهان در بازی شب گذشته جای هیچ انتقادی را نگذاشت و بی نقص‌ترین بازی خود را به نمایش گذاشت.
تحلیل یک کارشناس فوتبال از بازی سپاهان مقابل العین

حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار، درباره پیروزی پرگل سپاهان مقابل العین اظهار کرد: سپاهان در بازی شب گذشته (سه شنبه ۲۲ بهمن) جای هیچ انتقادی را نگذاشت و کاملا بر روی حساب بازی می‌کرد. کادر فنی تیم العین را به خوبی آنالیز کرده بودند. تیم العین با اینکه چهار گل دریافت کرد؛ اما ضعیف نیست و در بازی‌های آینده عملکرد این تیم را خواهید دید، اما سپاهان بسیار خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: در بازی دیشب سپاهان عملکرد حتی یک بازیکن مورد انتقاد نیست و همه عملکرد خوبی داشتند. تیم العین مهاجمی داشت که به اندازه بودجه باشگاه سپاهان هزینه این بازیکن شده بود و اکنون آقای گل لیگ امارات است. بازیکنی تکنیکی بود، اما برابر سپاهان نتوانست خود را در زمین پیدا کند.

این کارشناس فوتبال افزود: نقطه ضعف العین، نقطه قوت سپاهان محسوب بود و بازیکنان سپاهان توانستند کناره‌های زمین حریف را دور بزنند و پاس های بلند ارسال کنند. در لیگ امارات تمام بازی روی زمین است و سرزدن شاید غیر عادی باشد. دروازه‌بانان عربی معمولا بر روی ارسال‌ها ضعیف هستند و مشاهده کردید که در گل‌های سپاهان تماشاگر بود.

وی تصریح کرد: کادرفنی محبی را در سمت چپ گذاشته بود تا در صورت اینکه فضای مستقیم او را بستند، بتواند اصطلاحا تو سر توپ بزند و شوت زنی کند. این بازیکن از سمت راست العین عالی عبور می‌کرد. سمت چپ العین که حسینی از آن طرف نفوذ می‌کرد، ضعیف بود و سالم عبدالله نمایش خوبی نداشت.

چرخابی با اشاره به تعداد نفرات بالای سپاهان در حملات گفت: حُسن سپاهان حضور بازیکنان متعدد در محوطه جریمه هنگام ارسال از کناره‌ها بود و جسورانه در زمین العین حاضر می‌شدند. سپاهان برابر العین از عمق دفاع این تیم نیز خوب وارد شد و بی نقص‌ترین بازی خود را به نمایش گذاشت.

وی درباره عملکرد سپاهان در بازی برابر السد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فوتبال عربستان و قطر سطح بالاتر از لیگ امارات است، دو تیم دیگر گروه می‌توانند قوی‌تر از العین باشند، اما باتوجه با سبک بازی تیم‌های عربی که سعی بر بازی روی زمین دارند، سپاهان می‌تواند بازهم در آسمان خوب عمل کند. فکر می‌کنم اگر سپاهان همانند بازی با العین بازی کند، بتواند برابر السد نیز نتیجه بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzobm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جانشین کاپیتان محرم بعد از سال ها پیدا شد