تاریخ انتشار: 1398/11/25 14:42
کد خبر: 70964

العین ضعیف نیست؛ خواهید دید/ السد را مثل کف دست می‌شناسم

شایان مصلح می‌گوید: کسب سه گانه در فوتبال ایران یک چیز عجیب و غریب و دور از انتظار است.
العین ضعیف نیست؛ خواهید دید/ السد را مثل کف دست می‌شناسم

شایان مصلح مدافع چپ تیم سپاهان در بازی این تیم مقابل العین در پست دفاع وسط به میدان رفت و عملکرد خوبی را از خود نشان داد. نکته جالب این که وی در برابر العین برای نخستین بار در یک بازی آسیایی مدافع میانی بود که با یک کلین شیت همراه شد. او در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات مختلف پاسخ داده و درباره موضوعات گوناگون اظهار نظر کرده است

 

* العین ضعیف نیست؛ خواهید دید

ما آمده بودیم که بهترین نتیجه را بگیریم و فکر نمی‌کردیم با ۴ گل العین را ببریم. تمام تمرکزمان روی این بود که العین را شکست دهیم و قطعا در هر بازی حتی خارج از خانه و مقابل تیم های قوی هم هدفمان پیروزی است. اما خداراشکر العین را بردیم، این تیم بسیار قوی بود و به ما فشار آورد ولی ما خوب دفاع کردیم و دفاع تیمی خوبی داشتیم و گل نخوردیم و همین باعث شد که العین را ۴-۰ ببریم. این تیم ضعیف نیست، قطعا در بازی های بعدی این را نشان می‌دهد.

 

* امیدوارم تیم های ایرانی خوب نتیجه بگیرند

متاسفانه تیم های ایرانی خوب نتیجه نگرفتند، امیدوارم هر سه تیم دیگر خوب نتیجه بگیرند. امیدوارم ما هم مقابل السد خوب نتیجه بگیریم.

 

* کلا دو بار دفاع وسط بودم

این دومین بازی در طول فوتبالم بود که به صورت فیکس دفاع وسط بازی می‌کردم و اولین بازی آسیایی در این پست بود. همیشه دفاع چپ و هافبک چپ و مهاجم بودم اما دفاع وسط هیچ وقت فیکس در آسیا بازی نکردم. یک بازی مقابل ماشین سازی دفاع وسط بودم و یک بار هم این بازی که خداراشکر با کلین شیت از زمین بیرون آمدیم و کنار محمد طیبی خوب بازی کردیم و موقعیت هم خیلی ندادیم.

 

* من و مالدینی؟ عاقلانه نیست!

مقایسه من و مالدینی عاقلانه نیست. من از بچگی طرفدار آث میلان بودم و مالدینی را هم دوست داشتم و از الگوهای فوتبالیم بود و علاقه خاصی به فوتبالش داشتم. این که دفاع وسط باشم اینطور نیست، من در سال های قبل هم نشان دادم که هر جا نیاز باشد سعی میکنم خودم را نشان دهم، چه یک دقیقه و چه نود دقیقه، تلاش میکنم به تیم کمک کنم.

 

* السد را مثل کف دست می‌شناسم

من شش بار جلوی السد بازی کردم و یک بار را مصدوم بودم و بقیه دفعات را بازی کردم و عملکرد خوبی هم داشتیم و فکر نکنم باختی داشته باشم. خاطرات خوبی از بازی مقابل السد دارم و بازیکنانشان را هم خوب میشناسم. این فصل بازی السد را خیلی ندیدم اما بازیکنان همان ها هستند. این تیم بسیار قوی است و جزو قدرت های غرب آسیاست. الهلال، النصر و السد جزو قدرت های عربی غرب آسیا هستند که دو تا در گروه ما هستند.

 

* سه گانه در ایران عجیب و غریب است

هر تیمی که در ایران مدعی است، دوست دارد در هر سه جام موفق باشد و ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد. اما خیلی سخت است که هر سه جام را بگیریم و این یک چیز عجیب و غریب در ایران است. نشدنی نیست اما در ایران دور از انتظار است. ما می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم و زود است در این باره چیزی بگوییم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8b6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هر تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، می‌گویند مورد حمایت است

خوشحالی ستاره سپاهان از تشویق شدن توسط هواداران پرسپولیس
مصلح: امروز روی لبه تیغ بودم/ امیری از من عذرخواهی کرد