تاریخ انتشار: 1395/07/25 13:03
کد خبر: 255359

هواداران سردار اثبات شده هستن نیازی به برچسب زدن نیست

هفته ششم لیگ دسته دوم کشور با دیدار حساس دو تیم شهرداری همدان و سردار بوکان پیگیری شد که دو تیم بشدت به سه امتیاز بازی احتیاج داشتن.
هواداران سردار اثبات شده هستن نیازی به برچسب زدن نیست

به گزارش سرویس لیگ دسته دو فرتاک ورزشی، هفته ششم لیگ دسته دوم کشور با دیدار حساس دو تیم شهرداری همدان و سردار بوکان پیگیری شد که دو تیم بشدت به سه امتیاز بازی  احتیاج داشتن . سردار بوکان که در اخرین لحظات کادر و بازیکنان خود را تغیر داد و بدون بازی تدارکاتی وارد ترنومنت شدن که از بخت بد سردار با وجود مشکلات زیاد برای این تیم در یک گروه سخت قرار گرفت که بیشتر تیمهای ان  ریشه دار و پر قدرت هستن . 

ناگفته نماند تیم سردار از شش بازی خود تنها هفت امتیاز کسب کرده که دو بازی میزبانی خود را امتیاز گرفته و در خارج از خانه خود تنها یک امتیاز کسب کرده که بازی های را در شرایط سخت برگزار کرده که دو بازی ان در دمای 50 درجه بوده که به نحوی بر عملکرد شاگردان پیروز قربانی تاثیر گذاشته است

در بازی امروز مقابل شهرداری همدان که نا داوری کاملا حس میشود که در نیمه اول دروازبان مانع گل صدرصد سردار شد و بر بازیکن سردار خطا کرد که داور می توانست دروازبان را اخراج کرد.

 در طول بازی ناداوری باعث شد که داد هواداران سردار را دربیاورد و بشدت به تصمیات داور معترض بودند . 

هرچند سردار نیمه اول پیروز میدان بود صاحب چندین موقعیت عالی بود که میتوانست گلهای بیشتری را بزند اما درنهایت نتیجه بازی را دوبر یک واگذار کرد و دست خالی زمین بازی را ترک گردند. 

هواداران بوکان جز بافرهنگ ترین های هواداران ایران هستن. و برای تمام تیمها لیگ دویی اثبات شده هستند . پس لازم به ذکر است یکمی انصاف داشته باشیم و پرچسب نادرست  را به هواداران نزنیم تیم سردار بوکان پرهوادار ترین تیم لیگ دو یک است که شور شو ق زیادی به لیگ دو  داده  است

نویسنده: "کمال میرزا احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl8xd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به کره ای ها در آستانه بازی با ایران!