تاریخ انتشار: 1398/11/26 11:55
کد خبر: 70854

بحرانی بزرگ برای الشارجه؛احتمال شکست مقابل پرسپولیس زیاد است!

دومین حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ وارد یک بحران بزرگ شده است.
بحرانی بزرگ برای الشارجه؛احتمال شکست مقابل پرسپولیس زیاد  است!

پرسپولیس در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن باید در شهر شارجه و استادیومی به همین نام، مقابل الشارجه قرار بگیرد. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که شرایط باشگاه اماراتی اصلا خوب نیست و احتمال شکست این تیم مقابل پرسپولیس زیاد به نظر می‌رسد.

این تیم در ۵ بازی گذشته خود در لیگ ۳ شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی در کارنامه می‌بیند و خط دفاع متزلزل و دروازه‌ای نامطمئن دارد. شارجه در ۵ بازی اخیر خود ۸ گل دریافت کرده و روز سه‌شنبه باید مقابلِ پرسپولیسی قرار بگیرد که برای جبران شکست مقابل الدحیل، سرتاپا انگیزه است.

تیم اماراتی در حال حاضر، با یک بازی بیشتر نسبت به العین در رتبه چهارم لیگ امارات ایستاده، اما سقوط این تیم به رده‌های پایین‌تر تا حد زیادی قابل پیش‌بینی است، زیرا روند ناامیدکننده‌ای دارد. آنها در ۱۶ دیدار گذشته از لیگ تنها ۸ برد دارند و ۴ بار به تساوی راضی شدند و ۴ بار تن به شکست دادند. ثبت ۲۱ گل خورده در این ۱۶ بازی، نشان از ضعف خط دفاع الشارجه دارد و همچنین آنها ۳۲ گل به ثمر رسانده‌اند.

الشارجه جزو تیم‌های کم‌ستاره لیگ امارات است. این تیم احتمالا عادل الهوسانی را درون دروازه می‌بیند و از حسن صالح، عبدالله غانم، علی محمد یا سالم سلطان در کنار شاهین عبدالرحمن سود می‌برد. محمد عبدالبسیط، ماجد سرور، عمر جمعه، محمد الشیحی و محمد خلفان هافبک‌های اماراتی هستند که می‌توانند این تیم را مقابل پرسپولیس همراهی کنند.

در خط میانی، ۳ بازیکن خارجی را در ترکیب تیم الشارجه می‌بینیم؛ مارکوس ملونی از برزیل، اوتابک شوکوروف از ازبکستان و رایان مندز از کشور کیپ‌‌ورد. همچنین به احتمال فراوان کارلوس لوکاس خرید تازه این تیم اماراتی که از لیگ برزیل آمده در پیشانی خط حمله قرار می‌گیرد و طریق احمد هم شانس بازی دارد.

به هر حال عبدالعزیز محمد سرمربی اماراتی الشارجه در موقعیت سخت و دشواری قرار گرفته است. آنها دیدار نخست مرحله گروهی را در خانه خود مقابل التعاون واگذار کردند و حالا باید به مصاف تیم پرسپولیس بروند. این بهترین فرصت ممکن برای سرخپوشان تهرانی است تا هم مانور قدرت در آسیا داشته باشند و هم شکست دیدار قبل مقابل حریف قطری را جبران کنند. هدیه‌ای به نام «بحران در الشارجه» نصیب پرسپولیس شده و باید دید یحیی گل‌محمدی و شاگردانش می‌توانند از این فرصت فوق‌العاده سود ببرند یا قرار است اتفاقات دیگری را شاهد باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmb75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استوکس به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید