تاریخ انتشار: 1398/11/28 17:10
کد خبر: 70571

خشم بوکانی ها از نتایج سردار / نزدیکی قربانی به در خروجی باشگاه!

کسب نتایج ضعیف طی هفته های اخیر، طرفداران سردار بوکان را به خشم آورده است.
خشم بوکانی ها از نتایج سردار / نزدیکی قربانی به در خروجی باشگاه!

به گزارش فرتاک ورزشی، سردار بوکان طی فصل های گذشته عملکرد متوسطی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته است، پیروز قربانی که طی این چند فصل گزینه اصلی هدایت سردار بوکان بوده است، این فصل نیز به عنوان سرمربی هدایت سرخ های بوکانی را بر عهده داشته است.

این تجربه پیروز قربانی در بوکان انتظارات را از وی بالا برده است، و مردم بوکان چیزی جز صعود به لیگ آزادگان از وی نمی‌خواهند.

اما سردار بوکان در جام حذفی با حضور هواداران پرشور خود برابر تیم لیگ دویی شهرداری ماهشهر حذف شد، در لیگ دسته دوم نیز امید های خود برای صعود به لیگ آزادگان را از دست داده است، این عملکرد ضعیف نماینده بوکان طرفداران سردار را به خشم آورده است.

شاگردان پیروز قربانی روز گذشته بازی را با نتیجه سه بر صفر به چوکا تالش واگذار کردند که این باخت ششمین باخت آن ها بوده است.

سردار با این باخت در امتیاز 25 باقی ماند و در رده هفتم جای گرفته است، جایگاهی که خشم هواداران این تیم را به همراه داشته است.

بوکانی ها در پنج هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند که این آمار عملا نشان داد که شاگردان قربانی عملکرد ضعیفی از خود در هفته های اخیر برجا گذاشته‌اند.

تعداد زیادی از هواداران بوکانی با اعتراض در فضای مجازی خواستار تغییر این روند بسیار ضعیف تیم خود هستندو معتقدند که این تغییرات باید از روی نیمکت این تیم شروع شود، سردار در هفته بیستم میزبان شهرداری بندرعباس خواهد بود.

حال باید دید تیم بحران زده پیروز قربانی از این شرایط خارج می‌شود یا خواسته هواداران طی هفته های آینده برآورده خواهد شد.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxk8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کمیته انضباطی شهرداری ماهشهر را تنبیه کرد