تاریخ انتشار: 1398/11/28 23:51
لیگ قهرمانان آسیا؛
کد خبر: 70507

الشارجه امارات-پرسپولیس ایران؛یحیی به دنبال سه امتیاز

آیا نتایج خوب پرسپولیس در امارات تداوم می‌یابد؟
الشارجه امارات-پرسپولیس ایران؛یحیی به دنبال سه امتیاز

پرسپولیس در چارچوب دومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا در حالی میزبان الشارجه است که از 4 بازی آخر خود در خانه اماراتی ها، 9 امتیاز کسب کرده. همین آمار تیم های اماراتی را به حریفِ محبوب سرخ پوشان تبدیل کرده و شاگردان گل محمدی امیدوارند با پیروزی مقابل این تیم، به جمع تیم های الدحیل قطر و التعاون عربستان در جنگ صعود از این گروه بپیوندد. 

تحلیل بازی مقابل الدحیل: صدرنشین لیگ ایران در مقابل صدرنشین لیگ قطر با آرایشی متفاوت نسبت به بازی های گذشته در زمین حاضر شد. گل محمدی تیمش را با آرایش 1-3-2-4 به زمین فرستاد تا کمربند میانی تیمش را مقابل ستاره های تیم قطری مستحکم تر کند. الدحیل اما خیلی زود به گل رسید و با دوبرابر کردن اختلاف قبل از دقیقه 15، به کنترل بازی روی آورد. تصاحب 67 درصدی پرسپولیس و حدود دو برابر پاسِ بیشتر نسبت به حریف هم به کار سرخ پوشان نیامد و الدحیل با بستن راه های نفوذ، تقریبا به جز یکی دو صحنه فرصت ایجاد خطر را به روی دروازه خود نداد. علیپور که بارها نشان داده با زوج سازی در خط حمله بسیار مثمر ثمرتر از تک مهاجم خواهد بود، در این ترکیب عملا از جریان بازی خارج شد و حتی یک شوت هم به سمت دروازه الدحیل نزد تا در نیمه دوم جایش را به زوج استوکس و اوساگونا بدهد. 

وضعیت الشارجه در لیگ امارات:  الشارجه با 28 امتیاز از 16 بازی، در جایگاه پنجم لیگ قرار دارد و 8 امتیاز با تیم شباب الاهلیِ صدر نشین اختلاف دارد. این تیم با 32 گل زده، دارای یکی از 3 خط حمله برتر لیگ امارات است. 

سابقه رویارویی:  تنها تقابل پرسپولیس با الشارجه به لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 باز می‌گردد که سرخپوشان در نخستین بازی از مرحله گروهی، با نتیجه 3_1 موفق به پیروزی شدند. در ادامه لیگ قهرمانان، الشارجه از مسابقات انصراف داد.  

نتیجه هفته گذشته:  پرسپولیس با دوگل مغلوب ستاره های پرشمار الدحیل قطر شد و الشارجه با یک گل، در امارات قافیه را به التعاون عربستان باخت. 

*سه‌شنبه 29 بهمن 98

الشارجه امارات - پرسپولیس ایران ساعت 19:05 ورزشگاه شهر شارجه

* تیم داوری از کشور استرالیا این بازی را سوت می زنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d69vq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلیت دیدار الشارجه-پرسپولیس رایگان شد