تاریخ انتشار: 1398/12/02 00:48
زنگ خطر برای نصرتی به صدا در آمد؛
کد خبر: 70140

پایه های لرزان نیمکت گل ریحان البرز؛ نصرتی در کما!

تیم فوتبال گل ریحان البرز با عملکرد ضعیف در نیم فصل دوم از صف مدعیان جا ماند.
پایه های لرزان نیمکت گل ریحان البرز؛ نصرتی در کما!

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال گل ریحان البرز که در نیم فصل نخست همراه با محمد نصرتی در کشب نتیجه موفق بود و حتی چندین هفته هم صدرنشین بلامنازع رقابت های لیگ دسته یک بود در پایان نیم فصل با چند تساوی عجیب مقابل تیم های قعرنشین کار خود را با حضور در رتبه‌ی دوم به پایان رساند تا با توجه به فصل نقل و انتقالات و تعطیلات این تیم با نصرتی روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

 

محمد نصرتی در فصل نقل و انتقالات اکبر آفاقی از رایکای بابل،محمد عبادزاده از نود ارومیه،احسان ضیایی از داماش گیلان،رضا رضایی از استقلال ملاثانی و رضا عبدی از ماشین سازی تبریز را  با نظر محمد نصرتی جذب کرد که در این بین این بازیکنان هیچ کدام موفق نشدند در این تیم تاثیر گذاری کافی را داشته باشند.

 

گل ریحان البرز همراه با محمد نصرتی در ۷ هفته گذشته تنها ۱ پیروزی کسب کرده است و ۴ تساوی و ۲ شکست هم در کارنامه خود ثبت کرد تا از رتبه‌ی دوم به رتبه‌ی ششم جدول سقوط کند.

 

حالا محمد نصرتی که دیگر امنیت خاطر قبل را ندارد در دو هفته‌ی آینده باید به مصاف دو رقیب رو در روی خود به نام های مس کرمان و خوشه طلایی ساوه که در صورت پیروزی همچنان امیدهای صعود برای این تیم زنده می‌ماند اما اگر نتیجه‌ای غیر از این رخ دهد احتمال تغییر در کادر فنی این تیم بسیار زیاد است.

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p85za

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست محمد نصرتی برای رقبا رو شده است!
گل ریحان به راحتی امتیاز از دست می‌دهد؛

گل ریحان مدعی شد!
درخشش ادامه دار نصرتی و شاگردانش؛