تاریخ انتشار: 1398/12/03 21:52
کد خبر: 69992

العین راهی نیمه نهایی جام حذفی شد

در یک بازی هیجان انگیز العین با شکست الوصل به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی جام رئیس دولت امارات رسید.
العین راهی نیمه نهایی جام حذفی شد

در یک مسابقه هیجان انگیز و جالب ، العین توانست جواز صعود در مرحله نیمه نهایی جام رئیس دولت امارات را بگیرد. عصر امروز شنبه و در مسابقه العین برابر الوصل تماشاگران جشنواره ای از گل را دیدند که در آن بنفش های ابوظبی توانستند در ورزشگاه آل نهیان الوحده 6 بر 5 الوصل را شکست بدهند.

اولین گل بازی را العین روی یک پاس عالی از وسط زمین توسط شیوتانی و توسط کودجو لابا به ثمر رساند. ویلتون سوارز مهاجم برزیلی السد در دقیقه 9 بازی گل تساوی را به ثمر رساند اما لابا با یک ضربه پنالتی در دقیقه 37 بازی را دو بر یک به سود العین کرد.

الوصل اما در دقیقه 3 وقت های اضافه نیمه اول با ضربه سر قدرتمند جورج دوبنگ بازی را دو، دو کرده و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در دقیقه 55 بازی داور یک پنالتی برای الوصل گرفت تا این تیم برای اولین بار در این بازی بتواند از حریفش پیش بیفتد. فابیو لیما این ضربه را تبدیل به گل سوم الوصل کرد.

5 دقیقه بعد کایو کاندو با یک ضربه سر زیبا دروازه الوصل را باز کرد تا خوشحالی الوصلی ها خیلی طولانی نشود. ولی این پایان کار نبود چرا که 6 دقیقه بعد دوبنگ با یک ضربه سر دقیق گلزنی کرد و بازی بازهم به سود الوصل شد. کایو یک دقیقه بعد برای العین گلزنی کرد تا دوتیم 4 ، 4 مساوی شوند. کوجو لابا در دقیقه 73 با یک ضربه سر زیبا پنجمین گل العین را به ثمر رساند و این تیم یک گل از حریف پیش افتاد.

در دقیقه 83 بازی داور که یک پنالتی برای العین گرفته بود در بازدید سیستم کمک داور ویدیویی بازیکن الوصل را نیز اخراج کرد و لبا از روی نقطه پنالتی چهارمین گلش در این بازی و ششمین گل العین را هم زد.

لیما در آخرین دقیقه وقت های اضافه بازی پنجمین گل الوصل را به ثمر رساند اما این بازی جذاب و پرگل در نهایت با برد العین و صعود این تیم به نیمه نهایی جام رئیس دولت امارات صعود کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlo5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع العین؛ از حریف استقلال به حریف پرسپولیس!