تاریخ انتشار: 1398/12/04 00:22
کد خبر: 69975

سپاهان اصفهان-پرسپولیس تهران؛جنگ قهرمانی در شرایط ترس از کرونا

در حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر، سپاهان میزبان پرسپولیس خواهد بود.
سپاهان اصفهان-پرسپولیس تهران؛جنگ قهرمانی در شرایط ترس از کرونا

تقابل پرسپولیس و سپاهان در اصفهان همیشه یکی از حساس ترین و البته جذاب ترین مسابقات لیگ به شمار می‌رود و از این رو به الکلاسیکوی ایران معروف شده. این دو تیم 33 بار در اصفهان به مصاف هم رفته‌اند و میانگین 1.66 گل در هر بازی رقم خورده است. پیروزی در این دیدار برای دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر سپاهان ببرد، فاصله‌اش با صدر جدول به 2 امتیاز می‌رسد و جنگ قهرمانی با جذابیت و هیجان بیشتری دنبال خواهد شد منتهی اگر پرسپولیس برنده شود، 7 امتیاز از تیم دوم جدول یعنی تراکتور بیشتر خواهد شد و شانسش برای دفاع از عنوان قهرمانی، بیشتر از گذشته خواهد شد

یحیی اِفِکت:  گل محمدی پس از چند هفته، رفته رفته سبک بازی خود را به پرسپولیس دیکته کرد و شاهد بازی مالکانه سرخ پوشان در چند بازی اخیرِ این تیم بودیم. پرسپولیس در اولین بازی رسمی گل محمدی به عنوان سرمربی مقابل تراکتور 37 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و این آمار در بازی مقابل الدحیل به 64 و بازی مقابل الشارجه به 60 درصد افزایش یافت. گل دوم پرسپولیس به الشارجه حاصل بیش از 10 پاس متوالی بود. بلافاصله پس از خوردن گل مساوی، بازیکنان پرسپولیس بازی را شروع کردند و با پاس‌های متوالی به گل رسیدند. ردپای حداقل 7 بازیکن پرسپولیس در این گل دیده ‌شد.

 قوی تر در خانه: شاگردان قلعه نویی در 8 بازی اخیر خارج از خانه خود فقط به یک برد دست یافته اند و تنها 8 امتیاز از 24 امتیاز ممکن، سپاهان را از صدر جدول دور کرده است. سپاهان در این 8 بازی که فقط 10 گل زد، 11 بار دروازه‌‌اش باز شد. آماری که نشان می‌دهد مصدومیت مدافعان، به تیم ضربه زده. سپاهان 21 امتیاز از 36 امتیاز کسب کرده خود تا اینجای لیگ را در  بازیهای خانگی‌اش به دست آورده که نشان از قدرت بیشتر زردپوشان در زمین خانگی است. 

مصدومان : به نظر می‌رسد سروش رفیعی برای حضور در این بازی مشکلی ندارد و با صلاح دید کادر فنی می‌تواند به میدان برود. حضور کی‌روش استنلی در بازی مقابل پرسپولیس هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم سپاهان هم پس از انجام معاینات مشخص شد که یکی، دو ماهی دور از میادین است.  در اردوی پرسپولیس هم سیدجلال بازی فردا را به دلیل مصدومیت از دست داده و آنتونی استوکس هم به دلیل بی انضباطی، از فهرست تیم برای دیدار مقابل سپاهان کنار گذاشته شده است.

نتیجه بازی رفت:  سپاهان در ورزشگاه آزادی با دو گل کی روش و محمد محبی موفق به پیروزی مقابل شاگردان کالدرون شد. 

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در شهرآورد تهران به تساوی 2_2 دست یافت و سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. 

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 41 امتیاز صدرنشین لیگ است و سپاهان با 36 امتیاز، در رتبه سوم قرار دارد. 

*یکشنبه 4 اسفندماه 98

سپاهان - پرسپولیس  ساعت 16:15  ورزشگاه نقش جهان اصفهان

 داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک ها: محمدرضا منصوری، فرهاد مروجی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j8mn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باخت مرام ورزشی در جام حذفی/ خون بازی به خاطر یک گل در دقیقه ۱۲۱ + فیلم