تاریخ انتشار: 1395/07/25 22:35
کد خبر: 255232

خونه به خونه را استقلال پرسپولیس لیگ یک میدانند

تیم خونه به خونه با یک برنامه ریزی منظم و منسجم لیگ رو شروع کرد امروز هم توانست گوشه ای از توانایی هایی که مردم،کادر باشگاه و مدیریت انتظار داره را به نمایش بزاره.
خونه به خونه را استقلال پرسپولیس لیگ یک میدانند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، امیری مدیرعامل تیم خونه به خونه گفت:تیم خونه به خونه با یک برنامه ریزی منظم و منسجم لیگ رو شروع کرد امروز هم توانست گوشه ای از توانایی هایی که مردم،کادر باشگاه و مدیریت انتظار داره را به نمایش بزاره و هنوز جا داریم که بهتر از این بشیم و خیلی خوشحالیم که توانستیم دا مردم را شاد کنیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم.

هفته بعد 2 ابان با تیم نساجی در قائمشهر بازی داریم و اگر بخوام بگم این بازی مثل بازی های دیگه هست دور از انتظار چون همیشه دربی و بازی بین دو تیم یک استان حساسیت خاص خودش را دارد و ما هم برنامه های خاصی رو می اندیشیم برای این بازی و خواهش ما این است که اول از همه،طرفدار های تیم خونه به خونه رفاقت رو سرلوحه خوشون قرار بدهند چون فوتبال هست و برد و باخت دارد و ما احترام خاصی برای قائمشهری ها قائل هستیم و ارتباط خوبی بین دو باشگاه برقرار است ولی خوب فوتبال هست و ما برای پیروز شدن میرویم و چون ما هدفمون صعود به لیگ برتر است و از نظر امتیازی عقب هستیم باید برای پیروزی به میدان برویم.

از روند نتیجه گیری باشگاه راضی هستیم و از آقای مرزبان سرمربی تیم ما که واقعا نظم خوبی برای تیم ما حاکم کرد و شما توجه کنید خونه به خونه در بازی با ایرانجوان که به تساوی رسید باز هم موقعیت گلهای زیادی داشت و سطح انتظار مردم از تیم خونه به خونه خیلی بالاست و شما دقت کنید که به تیم ها هم امتیاز ما مردم میگویند که عالی کار کردید اما به ما میگویند هنوز خوب نیستید و با توجه به بازیکنهایی که در تیم ما هستند تیم های دیگه خونه به خونه را استقلال پرسپولیس لیگ یک میدانند.

مشکلات داوری همه جا هست و امیدواریم که باشگاه از سمت فدراسیون پیگیر هست.داوران قشر زحمت کشی هستند و امیدواریم که داوری روز به روز پیشرفت کند و این مشکلات تمام بشه.

آقای فروزان خودشان در تمرین ما حضور ندارند و طبق برنامه ای که ما به او دادیم باید در تمرینات حضور پیدا کنه اما به تمرینات نیامده و ما از طریق کمیته انظباطی پیگیر هستیم.

مصاحبه:امیرحسین سلیمی زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebeg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اصلی خط دفاع استقلال به دست آمد؟