تاریخ انتشار: 1398/12/07 00:36
گل ریحان بازهم قافیه را باخت؛
کد خبر: 69600

عزمی برای صعود نماینده البرز به لیگ برتر نیست!

تیم فوتبال گل ریحان البرز با قبول شکست مقابل مس کرمان از قافله صعود جا ماند.

عزمی برای صعود نماینده البرز به لیگ برتر نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال گل ریحان البرز که تا هفته بیست و یکم تنها تیم بدون شکست رقابت ها بود به یکباره از عرش به فرش افتاد و این تیم در کسب پیروزی ناموفق بود تا اینکه به یک باره خبر انتقال مالکیت این تیم و تغییر سرمربی تیم چند روز قبل از مصاف حساس با مس کرمان منتظر شد تا شاید شوک این تغییر برای گل ریحان موثر باشد اما اتفاقات عجیب و غریب این تیم همچنان ادامه داشت تا اینکه روز بازی مالک جدید تیم از انصراف خود برای خرید این تیم خبر داد.

 

تیم فوتبال گل ریحان البرز در مصاف با مس کرمان با هدایت فرشاد فلاحت زاده بالاخره پای به میدان گذاشت و در نهایت هم با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا این تیم بازهم در گام های پایانی کم بیاورد.

 

اما چرا تیم کل ریحان البرز و مالک این تیم به یکباره بازهم همچون فصل گذشته دچار حاشیه های عجب و غریب شد؟! جواب این سوال بسیار ساده می‌باشد سو مدیریت مالک و اطرافیان این تیم در کسب این نتایج شاید نقش اول را نداشته باشد اما بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

گل ریحانی ها حالا شانس صعودشان کم رنگ شده است اما اگر کمی مدیریت این تیم تدبیر به خرج دهد شاید این رویا عملی شود مگر اینکه هیچ عزم جدی برای صعود این تیم وجود نداشته باشد.

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zqmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادقی: باید مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی کنیم

قول صعود کاظمی؛خیلی دور،خیلی نزدیک!
11 بازی باقیمانده و کسب حداقل 25 امتیاز