تاریخ انتشار: 1398/12/07 01:30
کد خبر: 69597

گواردیولا: برنده شدن با تصمیمات اشتباه را دوست ندارم

پپ گواردیولا هنوز امیدوار به بخشش محرومیت تیمش است.
گواردیولا: برنده شدن با تصمیمات اشتباه را دوست ندارم

 پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از خوشبینی نسبت به تداوم حضور آبی‌های شهر منچستر در این جام گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ابتدا اظهار داشت: استرلینگ آماده است. شرایط جسمانی‌اش خیلی خوب شده  و می‌خواست مقابل وستهام  و لسترسیتی بازی کند که دکتر گفت باید مواظب باشیم. او پس از 15 روز خواستار بازی کردن بود. سرعت ریکاوری کردن او شگفت آور است.

او در ادامه افزود: این بازیکنان فرصت زیادی برای قهرمانی خواهند داشت. قرار است با تیم بزرگی بازی کنیم و می‌دانیم چه مبارزه بزرگی  در پیش داریم. این آخرین شانس نیست. هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی در آینده می‌افتد. ما یک فرصت داریم و تلاش می‌کنیم خودمان باشیم. اگر میل به برنده شدن وجود نداشته باشد، پیروزی غیرممکن می‌شود.

گواردیولا در ادامه اظهار داشت: مدت زیادی به ما مشکوک بودند. این حق را داریم تا اعتراض کنیم. به افراد حاضر در باشگاه اعتماد دارم. آن‌ها ادعاها و اسناد را به من نشان دادند. درخواست تجدید نظر می‌دهیم و به این امر خوشبین هستیم. ما لایق ادامه حضور در لیگ قهرمانان هستیم. اگر با درخواست ما موافقت نشود، باید آن را همراه بازیکنانی که می خواهند بمانند، بپذیریم. به باشگاه اعتماد دارم. درخواست تجدید نظر می‌دهیم و منتظر نتیجه‌اش می‌مانیم.

پپ تصریح کرد: اول از همه باید خوب بازی کنیم،  قوی باشیم و از موهبت کیفیت و شانس، توامان برخوردار شویم. شانس داشتن در این مرحله مهم است اما نمی‌توانیم کنترلی روی این موضوع داشته باشیم همه چیز به تصمیمات بستگی دارد. باید تمرکز بالایی داشت و ضمنا برای خوش شانس بودن تلاش کرد. من برنده شدن با تصمیمات اشتباه را دوست ندارم.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد:  5  سال از تقابل من با رئال مادرید می‌گذرد. گاهی بیش از حد کار می‌کنم. توماس و سایر بازیکنان نمی‌توانند بگویند آن‌ها را آماده شرکت در مسابقه‌ای نکردم؛ چه در بارسلونا، چه مونیخ و چه سیتی. در دوران بازی هر چه اطلاعات بیشتری داشتم، بهتر با حریف مواجه می‌شدم. همیشه تلاش می‌کنم به بازیکنانم اعتماد به نفس ببخشم. این افتخار را داشتم تا در انگلیس شاهد بازی‌های ازار باشم و از درخشش او برای تیم رقیب رنج ببرم! وقتی او را از نزدیک ببینید، با خودتان می‌گویید عجب بازیکنی! به نظرم رئال مادرید قرارداد خیلی خوبی بست. کاش در این بازی حضور داشت. او بازیکن بی‌نظیری است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jqgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نمی‌دانم شایسته تمدید هستم یا نه