تاریخ انتشار: 1398/12/08 00:20
ماشین سازی تبریز-نساجی مازندران؛
کد خبر: 69478

اولین آزمون فکری در تبریز

آیا نساجی با سرمربی جدید خود موفق به پیروزی مقابل سبزقباها خواهد شد؟
اولین آزمون فکری در تبریز

پس از استعفای محمدرضا مهاجری از سرمربیگری نساجی مازندران، اعضای هیئت مدیره این تیم با محمود فکری به توافق رسیدند و پس از گرفتن رضایت از تیم خوشه طلایی ساوه، برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر هدایت تیم محبوب مازندرانی را بر عهده خواهد داشت.

سابقه مربیگری:  محمود فکری در تیم های شیرین فراز، استقلال (دستیار)، مس کرمان (دستیار)، صبای قم (دستیار)، نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه سابقه مربیگری دارد. همچنین او در قامت مربی نفت مسجد سلیمان، به عنوان بهترین مربی فصل 96 لیگ آزادگان انتخاب شده است. 

ماشین در حسرت برد : تبریزی ها تحت هدایت شیخ لاری دو تساوی مقابل پیکان و سپاهان و دو شکست مقابل شاهین بوشهر و شهرخودرو کسب کرده اند و حالا شرایط سختی را تجربه می کنند. اگرچه هنوز سبزقباها با 24 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارند، اما ادامه این روند ممکن است در هفته های پایانی این تیم را در زمره یکی از کاندیداهای سقوط قرار دهد. 

محرومان: عزیز معبودی از ماشین سازی تبریز از این بازی محروم است. 

نتیجه بازی رفت:  در دیداری که رسول خطیبی هدایت ماشین سازی را برعهده داشت و رضا مهاجری روی نیمکت نساجی چی ها نشسته بود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

نتیجه هفته گذشته: ماشین سازی مقابل تیمِ اوج گرفته شاهین با نتیجه 3_1 شکست خورد و نساجی در خانه با نتیجه بدون گل مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد. 

وضعیت در جدول:  ماشین سازی با 24 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد و نساجی با 20 امتیاز یازدهم است. 

*پنجشنبه 8 اسفند

ماشین سازی تبریز – نساجی مازندران ساعت 15:30

داور: جواد رحیم زاده

کمک ها: محمد عطایی – مهدی شفیعی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bm7vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج نا امید کننده به وطنی رسید؛ سبزقبا ها راضی از تک امتیاز