تاریخ انتشار: 1398/12/08 00:32
ذوب آهن اصفهان-سپاهان اصفهان؛
کد خبر: 69476

دربی اصفهان در ایستگاه بیست و یکم

چه تیمی پیروز دربی اصفهان خواهد بود؟
دربی اصفهان در ایستگاه بیست و یکم

سپاهان پس از لغو دیدار جنجالی خود مقابل پرسپولیس، باید در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن به میدان برود. 

در نهایت حکم کمیته انضباطی مشخص کننده نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس خواهد بود؛ نتیجه ای که نه تنها برای این دو تیم، بلکه برای تمامی بالانشینان لیگ برتر حائز اهمیت است و چه بسا چهره قهرمان لیگ را در پایان فصل تغییر دهد.

مشکلِ ژنرال:  دو مدافع وسط سپاهان که نقطه قوت اصلی این تیم در نیم فصل اول لیگ به شمار میرفتند به دلیل مصدومیت فصل را از دست دادند تا قلعه نویی با معضل جدی در این پست رو به رو شود. محمد طیبی از نفت مسجد سلیمان به سپاهان اضافه شد و قلعه نویی از  مهدی زاده و مصلح در کنار طیبی بازی گرفت و این نشان می‌دهد که هنوز قلعه نویی به زوج دلخواهش در قلب خط دفاع نرسیده است. 

تحلیل بازی ذوب آهن مقابل استقلال: رادولوویچ تیمش را مقابل برترین خط هجومی لیگ با آرایش 1-4-5 به میدان فرستاد؛ با همان چیدمانی که در بازی مقابل تراکتور به بازی رفته بود و هر دو بازی را با نتیجه 2_1 واگذار کرد.اگرچه ذوب آهن در هر دو بازی شب سختی را برای حریفانش رقم زد، اما 3 مدافع میانی ذوب آهن، ضعیف ترین بازیکنان گاندو ها در این دو بازی بودند و پر اشتباه ظاهر شدند. 

 ذوب آهن سعی در دور نگه داشتن استقلال از دروازه خود داشت و تقریبا در این کار هم موفق بود. آمار 3 شوتِ داخل چارچوب برای شاگردان مجیدی نشان از موفقیت نسبی ذوب آهن در این داشت. 

استراتژیِ مهار کانال های کناریِ استقلال، کاملا توان هجومی آبی پوشان را تحت تاثیر قرار داده بود و شیفت کلی بازیکنان ذوب آهن به سمتی که استقلال قصد حمله از آن سو را داشت، استقلال را کم زهر تر از همیشه کرده بود.

نتیجه بازی رفت: سپاهان با دو گل گِولسیانی و امید نور افکن مقابل ذوب آهنِ منصوریان به پیروزی رسید. 

نتیجه هفته گذشته: تکلیف بازی سپاهان و پرسپولیس توسط کمیته انضباطی مشخص خواهد شد و ذوب آهن با نتیجه 2_1 مقابل استقلال تن به شکست داد. 

وضعیت در جدول:  سپاهان با 36 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و ذوب آهن با 21 امتیاز دهم است. 

*پنجشنبه 8 اسفند

ذوب آهن –  سپاهان ساعت 16:15

داور: بیژن حیدری

کمک ها: محمدرضا منصوری – رحیم شاهین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nwvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: در سال بی‌عدالتی‌ها می‌توانستم با ذوب‌آهن قهرمان شوم