تاریخ انتشار: 1398/12/08 00:38
گل گهر سیرجان-استقلال تهران؛
کد خبر: 69475

به دنبال سه امتیاز شیرین در سیرجان

آیا حواشی این روزهای باشگاه استقلال تمرکز آبی پوشان را در مستطیل سبز بر هم خواهد زد؟
به دنبال سه امتیاز شیرین در سیرجان

در آستانه دیدار استقلال مقابل گل گهر، اتفاقات عجیبی پیرامون مسائل مدیریتی این تیم رخ داد. خلیل زاده به دلیل آنچه مشکلات باشگاه خوانده بود از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استعفا داد و در حالیکه همه منتظر اعلام حکم علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال بودند، فتح الله زاده در جلسه شرکت نکرد و موسوی که یکی از اعضای هیئت مدیره این تیم است، در پست اینستاگرامی اعلام کرد که او دو ساعت اعضا را منتظر گذاشته و دیگر از او برای مدیرعاملی باشگاه استقلال حمایت نخواهد کرد. 

شب شلوغ باشگاه به همین جا ختم نشد و گفته می‌شود پس از قبول استعفای سعید رمضانی، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست جدید باشگاه منصوب شده و پنجمین سرپرست این تیم در این فصل لقب گرفته؛ اما این موضوع هم هنوز به اعلام نشده است. 

تحلیل بازی مقابل ذوب آهن: مجیدی در شبی که آزادی خالی از تماشگر بود، تمیش را با آرایش همیشگی 2_5_3 به میدان فرستاد. 

حسینی با وجود دریافت یک گل، با تمرکز بالای خود، دو مهار و 3 عملکرد دفاعی موفق از خود به ثبت رساند و شب درخشانی را پشت سر گذاشت. 

ترکیب دانشگر، چشمی و طاهر خانی در مجموع موفق ظاهر شد؛ اگرچه شاهین طاهر خانی جوان باید در صحنه گلِ ذوب آهن با مسئولیت تر ظاهر میشد.

نبود جانشین برای بعضی بازیکنان مشکل جدی مجیدی در ادامه فصل محسوب می‌شود. در نیم ساعت پایانی بازی مقابل ذوب آهن خستگی در ساق های غفوری به شدت احساس میشد اما در نبود جانشین مناسب، کاپیتان استقلال مجبور است در تمامی بازی ها 90 دقیقه برای این تیم بازی کند. 

 با بازگشت علی کریمی و تشکیل دبل پیوت (double pivot) موفق خود در کنار مسعود ریگی، دوباره آرامش را به خط هافبک استقلال بازگرداند. تنها شکست مجیدی در این فصل در نبودِ علی کریمی رخ داده بود و شماره 6 آبی ها در بازگشت مجددش به ترکیب، روی هر دو گل استقلال تاثیر مستقیم داشت. 

خط حمله استقلال هم در نبود دو مهاجم اصلی خود، از ارسلان مطهری و علی دشتی تشکیل شده بود. دشتی که به عنوان مهاجم سایه برای استقلال بازی می‌کرد، توانست یک پنالتی بگیرد تا کاپیتان استقلال آن را به گل تبدیل کند، ولی در مجموع نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

گل گهر روی ریل پیشرفت: سیرجانی ها در نیم فصل دوم روند امیدوارکننده ای را پشت سر گذاشتند و بعد از سه مساوی که در دو تا از آن ها میتوانستند تیم پیروز بازی هم باشند، در نهایت هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی دست یافتند تا بیش از پیش برای بقا در لیگ امیدوار باقی بمانند. 

چهره ویژه: گادوین منشا در بازگشت مجددش به لیگ ایران، به گل گهر پیوست. این مهاجم نیجریه ای در انتقالی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست ولی در این تیم روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و در نهایت از این تیم جدا شد. 

محرومان: میلاد فراهانی از  گل گهر نمی‌تواند این تیم را در این دیدار همراهی کند. 

نتیجه بازی رفت: بازی رفت دو تیم با نتیجه 2_1 به نفع استقلال به پایان رسید. قائدی و میلیچ برای استقلال و بایرامی برای گل گهر در آن دیدار گلزنی کردند. 

نتیجه هفته گذشته: استقلال 2_1 مقابل ذوب آهن به برتری رسید و شاگردان جلالی با همین نتیجه، صنعت نفت را شکست دادند. 

وضعیت در جدول: استقلال با 36 امتیاز در رده سوم قرار دارد و گل گهر با 16 امتیاز، چهاردهم است. 

*پنجشنبه 8 اسفند

گل گهر سیرجان – استقلال تهران ساعت 16:00

داور: محمدرضا اکبریان

کمک ها: محمدرضا مدیرروستا – مهدی سیفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jevk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال امسال هم هیچ جامی نمی گیرد