تاریخ انتشار: 1398/12/08 00:41
پرسپولیس تهران-شهر خودرو مشهد؛
کد خبر: 69474

یحیی و شهر خودرو به هم رسیدند

در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی پذیرای شهر خودرو خواهد بود.
یحیی و شهر خودرو به هم رسیدند

 

پرسپولیس پس از جنجال های بازی در اصفهان، باید به دیدار یکی دیگر از بالا نشینان لیگ برود و اگر در این بازی هم امتیاز از دست ندهد، با توجه به برگزاری بازی های بزرگ سرخپوشان، می‌توان این تیم را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در نظر گرفت. 

چهره ویژه: بدون شک مهمترین چهره این بازی یحیی گل‌محمدی است. سرمربی شهرخودرو در نیم فصل که در ابتدای فصل هم صحبت حضورش در پرسپولیس بود، نهایتا از تیم مشهدی جدا شد تا روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند. یحیی در شرایطی از شهرخودرو جدا شد که نه مالک و نه هواداران این تیم دل خوشی از این اتفاق نداشتند و شهرخودرو هم تا حدودی با تیم نسبتا قدرتمند یحیی فاصله گرفته است. حالا باید دید سرمربی پرسپولیس مقابل تیم سابقش چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

طلسم گلزنی مهاجمان خارجی:  جونیور براندائو، اوساگونا و آنتونی استوکس 3 مهاجم خارجی این فصل سرخپوشان بودند که تا به اینجای لیگ موفق به گلزنی نشده اند. با جدایی براندائو و عدم بازگشت استوکس به ایران، باید دید اوساگونا می‌تواند این طلسم را بشکند یا خیر. 

طلسم مسجد سلیمان به دست سرآسیایی شکست:  شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان در این فصل تا کنون 2 بار با هم رو در رو شده بودند که دیدار این دو تیم در بازی رفتِ لیگ برتر مساوی شده بود و در جام حذفی هم مسجد سلیمانی ها پیروز بازی شدند تا به این ترتیب شهر خودرو موفق به پیروزی مقابل نفتی ها نشده باشد. هفته گذشته در حالی که مسجد سلیمانی ها با گل دقایق ابتدایی حامد نورمحمدی از حریف مشهدی خود پیش افتاده بودند، در نهایت شهر خودرو با دو گل به بازی بازگشت تا اولین برد خود را در این فصل مقابل این تیم به دست آورد. 

نتیجه بازی رفت:  شهر خودرو با گل ثانیه های پایانی فرشاد فرجی مقابل پرسپولیس به برتری رسید. 

نتیجه هفته گذشته:  بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس برگزار نشد و شهر خودرو با نتیجه 2_1 مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسید. 

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 19 بازی و 41 امیتاز در صدر جدول قرار دارد و شهر خودرو با 35 امیتاز، پنجم است. 

*پنجشنبه 8 اسفند

پرسپولیس – شهر خودرو مشهد ساعت 18:30

داور: علی صفایی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علی اکبر نوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zlvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهر خودرو مقابل نفت مسجد سلیمان با گل دقایق پایانی