تاریخ انتشار: 1398/12/08 02:29
کد خبر: 69460

شهید رضایی مجد افتخار فوتبال ایران

شهید رضایی مجد افتخار فوتبال ایران

امید فراغت/ روزنامه نگار؛ شهداء برای وطن و موجودیت آن، از مهم ترین عنصر حیات شان یعنی جان عبور کردند تا مردم و مسئولان نیز بتوانند بگذرند! عبارت بگذار و بِگذر! می تواند به عنوان آموزه ای هوشمند جامعه را از ناامیدی به امیدواری بِکشد. شهید مهدی رضایی مجد و دیگر همسفران ایشان، آموزگار این روزهای مدرسه ایران هستند! آنان آموزگاران و اساتید کیفی جامعه جهانی هستند که بقاء شان را به خاطر بقاء دیگران از دست دادند. از دست دادنی که همه اش گرفتن بوده است!

شهید مهدی رضایی مجد به عنوان مرجعی قابل تامل متعلق به یک زمان خاص نیست! امروز هم قابل تامل و قابل افتخار هستند چرا که عزیزی جان مختص زمان و مکان نیست در همه ایام عزیز است بنابراین آنان از گوهری گذشتند که برخی مسئولان نمی توانند از یک صندلی بُگذرند!

فوتبال ایران راه دوری نرود و در همین حوالی شهید مهدی رضایی مجد و دیگر شهداء حضور داشته باشد و با ژرف نگری به عمق کاری که انجام شده است، اندیشه کنند! جان مهم تر است یا بودن و نبودن های بی فایده؟

جان مهم است وقتی امثال شهید رضایی مجد ها می گُذرند ما هم می توانیم! بنابراین اگر نمی توانیم از یک میز و صندلی بگذریم ایراد کار در نوع نگرش ما به زندگی ست! نَروی هم خواهند بُرد! بالاخره خواهی مُرد! اما چه بهتر که برای زیستن و مرگ خود اهل محاسبه باشی و به تعبیر رهبری شهادت سود تاجرانه است!

شهید مهدی رضایی مجد

دهم اسفند سال ۶۵، عملیات کربلای پنج، شلمچه، شهادت مهدی رضایی مجد کاپیتان فقید تیم ملی جوانان فوتبال ایران را به آغوش کشید و شایسته است فوتبال ایران به پاس ایثار و فداکاری بی مثال شهید رضایی مجدها بایستد و دست افتخار بزند

یاد شهدای تیم های منتخب چوار  و منتخب جوانان ایلام که در ۲۳ بهمن ۶۵ توسط هواپیماهای دشمن، شهید شدند هم گرامی داشته شود در آن مسابقه ۹ بازیکن فوتبال، یک داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و ده ها فرد دیگر نیز به درجه جانبازی نائل شدند

یاد همگی شان گرامی باد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo7dr

آخرین اخبار