تاریخ انتشار: 1398/12/09 01:35
سایپا تهران-صنعت نفت آبادان؛
کد خبر: 69314

تقابل صادقی و سراج در تهران

آیا تیره روزی های صنعت نفت مقابل سایپا هم ادامه خواهد یافت؟
تقابل صادقی و سراج در تهران

صنعت نفت آبادان پس از رفتن دراگان اسکوچیچ در چهار بازی اخیر خود  شکست خورده و نتوانسته درخشش خود را در نیم فصل اول تکرار کند. پس از رفتن مربی کروات، کادر بومی هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما بهنام سراج و دستیارانش، امتیازات زیادی را از دست دادند و همین موضوع باعث شد برزیلی ها تا رتبه هفتم پایین بیایند. 

آخرین سنگر: با از بین رفتنِ رویای آسیایی برای صنعت نفت، تنها امید آبادانی ها در این فصل آقای گلی عیسی آل‌ کثیر در لیگ میباشد. این مهاجم 31 ساله در حال حاضر با 10 گل زده  شانس اول رسیدن به عنوان آقای گلی رقابت ها محسوب می شود و شهریار مغانلو و مهدی قائدی با 9 گل در تعقیب مهاجم صنعت نفت در جدول گلزنان هستند. 

ادامه جوانگرایی صادقی: ابراهیم صادقی در این فصل نشان داده که هیچ ابایی از بازی دادن به جوانان نداشته و کار کردن با بازیکنان کم تجربه را بلد است. سایپا با میانگین سنی حدود 23 سال جوانترین تیم لیگ محسوب می شود. نارنجی پوشان که در ابتدای لیگ شروع خوبی داشتند، در ادامه نتوانستند روند خوب خود را تکرار کنند و حتی در مقطعی در خطر سقوط قرار گرفتند. با شروع نیم فصل دوم باز هم سایپا اوج گرفت و حالا نارنجی پوشان دوست ندارند سناریوی نیم فصل اول برای آن ها تکرار شود. جوانترین تیم لیگ باز هم در هفته گذشته مقابل تراکتور جوان تر شد و صادقی با بازی دادن به اکبر منادی به جای حامد فلاح زاده و طاها شریعتی به جای آرمین سهرابیان محروم، بدون فاکتور تجربه وارد میدان شد اما دو شوت سهمگین از کاپیتان های تیم ملی، پرونده سایپا را مقابل تراکتور بست. 

نتیجه بازی رفت:  صنعت نفت با تک گل جعفر سلمانی موفق شد در بازی رفت سایپا را شکست دهد. 

نتیجه هفته گذشته: سایپا با نتیجه 3_1 مقابل تراکتور نتیجه را واگذار کرد و صنعت نفت هم با نتیجه مشابه، دربرابر گل گهر شکست خورد. 

وضعیت در جدول: صنعت نفت با 30 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و سایپا با 19 امتیاز، سیزدهم است. 

*جمعه 9 اسفند

سایپا تهران – صنعت نفت آبادان ساعت 15:30

داور: رضا عادل

کمک ها: یعقوب سخندان – هیوا بهمنی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n67ar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان مهاجری در وطنی به دنبال پیروزی مقابل نارنجی پوشان
نساجی مازندران-سایپا تهران؛

مچ اندازی آقا معلم با صادقی در سیرجان
گل گهر سیرجان - سایپا تهران؛