تاریخ انتشار: 1398/12/09 01:43
پارس جنوبی جم - تراکتور تبریز؛
کد خبر: 69311

تراکتور به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر

در آخرین بازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر، پارس جنوبی میزبان تراکتور خواهد بود.
تراکتور به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر

زنبور ها در این هفته ها بیش از پیش سایه سقوط را پشت سرشان حس میکنند و با اوج گیری شاهین و گل گهر، کار دشواری برای بقا در لیگ دارند. 

شاگردان افاضلی چند بازی سخت را پیش روی خود می‌بینند و اگر نتوانند با امتیاز از این بازی ها خارج شوند، احتمالا یکی از تیم های سقوط کننده در پایان فصل خواهند بود. پارس در این هفته میزبان تراکتور خواهد بود و پس از آن به ترتیب باید مقابل صنعت نفت، استقلال، سپاهان و شهر خودرو قرار گیرد. 

تفاوت پر شورها: پس از گذشت 20 هفته از لیگ، تراکتور 10 بازی خانگی و 10 بازی خارج از خانه را انجام داده و به طور معناداری در خانه موفق تر ظاهر شده است. تی تی ها به پشتوانه تماشگران پرشور خود در تبریز 25 امتیاز از 30 امیتاز ممکن را کسب کرده اند و فقط 12 امتیاز، در خارج از خانه به دست آورده اند. تراکتور اگر برنده بازی با پارس شود می‌تواند به رتبه دوم صعود کند و پیروزی پارس هم این تیم را به رده دوازدهم خواهد رساند.

آمار تقابل ها: دو تیم تراکتور و پارس جنوبی جم در لیگ برتر تا کنون پنج بار به مصاف هم رفته اند که 2 برد سهم تیم تبریزی بوده و 3 دیدار هم مساوی به پایان رسیده. جمی ها که تا کنون موفق به پیروزی مقابل تی تی ها نشده اند، 5 گل دریافت کرده و 3 گل به ثمر رسانده اند. 

محرومان:  مسعود شجاعی از تیم تراکتور در این دیدار محروم است. 

نتیجه بازی رفت: تراکتور در بازی رفت با تک گل احسان حاج صفی موفق به پیروزی مقابل پارس شد. 

نتیجه هفته گذشته: تراکتور با 3 گل دژاگه، حاج صفی و رضا اسدی با نتیجه 3_1 سایپا را شکست داد و پارس جنوبی به تساوی بدون گل مقابل نساجی دست یافت. 

وضعیت در جدول: تراکتور با 37 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و پارس با 17 امتیاز، چهاردهم است. 

*جمعه 9 اسفند

پارس جنوبی جم – تراکتور تبریز ساعت 17:30

داور: حسن اکرمی

کمک ها: هادی طوسی – محسن سلطانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3km6xd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعضای تیم پارس جنوبی شارژ مالی شدند