تاریخ انتشار: 1395/04/25 12:19
مدافع پرسپولیس؛
کد خبر: 273787

هرجا برانکو صلاح بداند دفاع میکنم

مدافع پرسپولیس در مورد اردوی اوکراین گفت: سال گذشته هم در ترکیه بودم ولی فشار تمرینات امسال بیشتر بود
هرجا برانکو صلاح بداند دفاع میکنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد انصاری در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یک مقداری فشار روی بازیکنان زیاد بود، اگرچه به خاطر اینکه در دوره بدنسازی هستیم، طبیعی است.

وی افزود: من سال گذشته نیز با تیم در ترکیه بودم اما فکر می کنم امسال فشار تمرینات بیشتر بود چون امسال زودتر هم تمرینات را آغاز کردیم.

مدافع پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیتش از ناحیه شکم تصریح کرد: خیلی وضعیتم بهتر است و دیگر آزاردهنده نیست.

انصاری درباره اردوی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اردوی خیلی خوبی را  برگزار کردیم. شرایط آب و هوایی، اسکان و بازیهایی که انجام دادیم، به شرایط تیمی ما خیلی کمک کرد.

وی در رابطه با تغییر پستش از دفاع چپ به دفاع وسط گفت: من سعی می کنم در هر پستی که برانکو صلاح بداند از من استفاده کند، بهترین عملکرد را داشته باشم. قطعا پست دفاع وسط، پست سخت تری است. مسئولیت و حساسیت بیشتری دارد و نیاز به تجربه نیز دارد. باز باید ببنیم که برانکو نظرش چیست.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برانکو با او درباره پست جدیدش صحبت کرده، بیان داشت: هم برانکو به من کمک کرده و هم بزرگان تیم مثل سیدجلال حسینی و دیگران که توانستند به من کمک کنند. خودم نیز سعی می کنم تا آمادگی شرایط بازی در این پست را پیدا کنم. من البته سابقه بازی در دفاع وسط در فجر را دارم اما نسبت به دفاع چپ کمتر بازی کردم.

انصاری درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: فکر می کنم به ظاهر امسال تیممان خیلی از نظر بدنی و فنی بهتر است. انشاالله که دربازیها نیز شرایط خوبی داشته باشیم و نسبت به پارسال نتایج بهتری بگیریم.


منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogglg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار