تاریخ انتشار: 1398/12/10 21:53
تفاوت فوتبال ایران و اروپا؛
کد خبر: 69116

کرونای ما و کرونای آنها!

ویروسی که دنیای ورزش را نیز درگیر خودش کرد.
کرونای ما و کرونای آنها!

در چند روز گذشته در همه محافل از جمله ورزش صحبت از ویروس جدید کرونا می باشد و در صورتی که اغلب کشور های درگیر به این ویروس لیگ هایشان را تعطیل کردند اما در ایران همچنان مسابقات بر قوت خودش باقی است

کشور ایتالیا ۱۱ شهر خود را قرنطینه می کند و ما می گوییم از شنبه روال عادی است!

ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا را معلق می کند و ما حتی لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم را هم به هر طریق میخواهیم برگزار کنیم و حتی شنیده ها حکایت از آن دارد که به دلیل کرونا ویروس زمزمه هایی مبنی بر لغو المپیک هم به گوش میرسد !

با این حال بازی های فوتبال لغو نمی شود! آیاجان بازیکن، مربی، تدارکات، خبرنگار مهم نیست؟ جان خانواده ورزشکاران مهم نیست؟

چه بی تدبیری پشت این اصرار بر برگزاری بازی ها خفته است که به هر شکل ممکن می خواهند لیگ را برگزار کنند؟

آقایان مسئول آیا می دانید ادامه بازی‌ ها می‌تواند خطرات جدی در پی داشته باشد و سفر کردن تیم‌ها برای برگزاری بازی‌ های لیگ به شهرهای مختلف آن هم با اتوبوس و اسکان در هتل هایی که همه روزه افراد مختلفی در آن تردد دارند ریسک بالایی دارد؟

خدایی نکرده حتماً باید یکی از اعضای تیم ها مبتلا شود تا توقف بازی‌ها را اعلام کنند؟ در این شرایط خطرناک که هر روز یک نفر به تعداد مبتلایانِ کرونا اضافه می‌شود چه اصراری به برگزاری لیگ است؟

شیوع ویروس کرونا تنها منحصر به ایران و ورزش ایران نیست. این ویروس در حال حاضر تمام جهان ورزش را گرفتار کرده است ، اما با توجه به خطرات شیوع بیماری ، با تصمیمات سریع و قاطع و اقدامات مسئولانه در مقابل بحران پیش‌ آمده می‌توان از خطرات احتمالی و آسیب جبران‌ ناپذیر ویروس کرونا بر ورزش و ورزشکاران است.

 

به قلم محمد اشجعی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6qql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه جدید باشگاه پرسپولیس درخصوص کرونا