تاریخ انتشار: 1398/12/12 09:32
مالک سوهان محمدسیما قم در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 68966

قلی‌زاده : قطعا در لیگ برتر تیم‌ داری نمی‌کنم/مسئولین قم به فکر فوتسال و جوانان باشند

مالک باشگاه لیگ برتری سوهان محمد سیما در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت : قطعا در لیگ برتر تیم‌ داری نمی‌کنم ، مسئولین قم به فکر فوتسال و جوانان باشند.
قلی‌زاده : قطعا در لیگ برتر تیم‌ داری نمی‌کنم/مسئولین قم به فکر فوتسال و جوانان باشند

رسول قلی زاده در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت: پیش از خدمت مقدس سربازی فوتبال بازی می‌کردم اما شرایط به گونه‌ای شد که از این رشته دور شدم اما از دور شاهد فعالیت فوتسالی ها در قم بودم.

وی در ادامه گفت : با علاقه ای که داشتم و با مشورت دوستان ابتدا تیم محلی تشکیل دادیم و کم کم به سمت تیمداری در سطح بالاتر حرکت کردم.

رسول قلی زاده با بیان این نکته که در سال ۹۲ یک امتیاز لیگ دویی برای استان قم خریدیم افزود : با خرید امتیاز تیم لیگ دویی از همان ابتدا با قدرت کار را شروع کردیم و توانستیم با کسب عنوان قهرمانی گروه خودمان به لیگ یک صعود کنیم، در لیگ یک نیز عملکرد خوبی داشتیم و با تلاش تمام اعضای مجموعه توانستیم به بالاترین سطح فوتسال کشور صعود کنیم.

مالک باشگاه محمد سیما در ادامه گفت : طی سه فصل گذشته که در لیگ برتر حضور داشتیم نتوانستیم اسپانسری جذب کنیم که به مجموعه کمک کند و بنده و تعدادی از دوستان برای موفقیت فوتسال قم با تمام توان تلاش کردیم، پیش از شروع فصل احساس می‌کردم یکی از بهترین فصل های فوتسال قم را خواهیم دید اما مشکلات مالی شدید مانع از رسیدن به هدف نهایی شد، این فصل بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بدهی روی دست من‌ گذاشته است.

وی در خصوص دلیل فروش سهمیه باشگاه بیان داشت : طی سال های گذشته فشار زیادی را تحمل کردم و از خانواده و کار خود دور شدم تا برای جوانانشهر قم کاری کرده باشم اما با توجه به شرایط اقتصادی و بدهی های زیادی که برای بنده ایجاد شده است و عدم حمایت مسئولین دیگر قادر به ادامه دادن نیستم و قطعا سهمیه باشگاه را واگذار خواهم کرد، امیدوارم مسئولین به فکر فوتسال و جوانان شهر قم باشند و این سهمیه را در استان حفظ کنند.

مالک باشگاه فوتسال محمد سیما خاطر نشان کرد : بازیکنان قمی به حق خودشان نرسیده‌اند و همیشه شرایط مالی مناسبی برای آن‌ها فراهم نبوده است که امیدوارم در آینده این مشکل برای آن ها رفع بشود.

وی افزود : در سال های گذشته در تمامی رده های پایه در بالاترین سطح کشور تیمداری کردیم و نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده‌ایم، از تیم های پایه قطعا حمایت خواهم کرد و احتمال زیاد با نام دیگری فصل آینده در لیگ کشور فعالیت خواهیم کرد ولی در رده‌سنی بزرگسالان دیگر تیم‌داری نخواهم کرد.

رسول قلی زاده در پایان گفت : از تمام بازیکنان، کادرفنی، هواداران و عوامل باشگاه تشکر می‌کنم که با تمام سختی های موجود با تلاش و انگیزه بالا برای موفقیت تیم تلاش کردند و حتی پیشنهادات مالی بسیار خوب خود را رد کردند تا این فصل نتیجه خوبی کسب کنیم، برای آینده فوتسال قم آرزوی موفقیت دارم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8xkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویری دیدنی از مسابقه سوهان محمدسیما قم و گیتی پسند اصفهان