تاریخ انتشار: 1398/12/12 17:13
کد خبر: 68921

روزهای دشوار برای فتح الله زاده در استقلال

پرونده شکایت سه بازیکن خارجی کم بود حالا سرپرست جدید باشگاه استقلال باید خود را برای جنگی حقوقی با دو وکیل زبردست خارجی هم آماده کند.
روزهای دشوار برای فتح الله زاده در استقلال

علی فتح ا.. زاده در همان اولین روزهای ورود دوباره به میز مدیریت باشگاه استقلال باید خود را برای جنگ حقوقی برای ممانعت از صدور حکم سنگین محرومیت از پنجره های نقل و انتقالاتی توسط فیفا آماده کند. برای برنده شدن در این جنگ سرپرست باشگاه نیاز به تامین بودجه ای بالغ بر 250 هزار دلاری داشت که حالا شنیده می شود 55 هزار دلار دیگر نیز باید به آن اضافه کند.

ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال بنا به قراردادهایی که با وکلای خارجی در ماجرای دفاع از پرونده های شکایتی خود در فیفا و دادگاه بین المللی ورزش CAS داشت حالا با بدهی 55 هزار دلاری به دو وکیل روبرو است که برای پرداخت و تسویه حساب با این دو وکیل هم ضرب الاجل تعیین شده و نیاز است تا قبل از تاریخ 25 اسفندماه جاری این پول ها واریز شود تا باشگاه با شکایت دیگری روبرو نشود.

از همین رو با اضافه شدن این 55 هزار دلار به پول قبلی که استقلال باید تا قبل از 20 اسفندماه به طلبکاران خارجی خود از جمله ایسما، منشا و جپاروف بپردازد باید گفت علی فتح ا.. زاده با روزها و ساعات بسیار دشواری روبرو خواهد بود که بیرون آمدن از این دیگ جوشان بدهی کار آسانی نخواهد بود.

یکی از این بدهی ها به وکلای ورزشی طرف قرارداد استقلال به ماجرای سوپرجام و شکایتی برمی گردد که مدیران قبلی باشگاه به دادگاه بین المللی ورزش CAS انجام دادند که سوای از هزینه های دادرسی نزدیک به 30 هزار دلار هم برای آنها برای مزد وکیل به جا گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkj8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام استقلال برای جلوگیری از محرومیت/ 3 بازیکن در اولویت