تاریخ انتشار: 1395/07/26 15:27
کد خبر: 255151

نظرمحمدی: بدون مالک و مدیرعامل صدرنشین لیگ یک هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بدون مالک و مدیرعامل صدرنشین لیگ یک هستیم اما نیازمند حمایت مسئولان استانی هستیم تا این جایگاه را به همت بازیکنان حفظ کنیم.
نظرمحمدی: بدون مالک و مدیرعامل صدرنشین لیگ یک هستیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظرمحمدی در مورد صدرنشینی تیم سپیدرود در لیگ دسته اول گفت: روز گذشته در بازی با فولادیزد در دقیقه 95 تمرکزمان را از دست دادیم و داور یک پنالتی به سود حریف اعلام کرد تا سه امتیاز را در آخرین دقیقه با یک امتیاز عوض کنیم. ما صدرنشین لیگ یک هستیم آن هم در شرایطی که نه مدیرعامل داریم نه مالک! باشگاه باید هرچه سریع‌تر سرو سامان بگیرد تا بازیکنان با آرامش خاطر به میدان بروند. رسیدن به صدر جدول سخت اما حفظ این جایگاه‌ سخت‌تر است. باید مسئولان استانی به تیم ما توجه بیشتری نشان بدهند. 

وی افزود: در ادامه لیگ هم به حمایت هوادران‌مان بیش از گذشته نیاز داریم. حضور آنها به بازیکنان و مربیان انرژی می‌دهد. در بازی با فولاد خوزستان حسین کعبی، الماسخاله، میلاد قربان‌زاده را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم. اگر این بازیکنان در بازی با فولاد بودند گل‌های بیشتری می‌توانستیم به فولاد یزد بزنیم و پیروز شویم. در صورتیکه این بازی نشان داد که سپیدرود رشت منحصر به فرد نیست و  همه بازیکنان ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. 

سرمربی سپیدرود با درخواست از مسئولان استانی برای حمایت از این تیم گفت: اگر بخواهیم پازل موفقیت تیم تکمیل شود نیاز به حمایت مسئولان استانی داریم. بازیکنان وکادر فنی تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهند. هواداران هم به سپیدرود عشق می‌ورزند و حضور این سه ضلع در کنار هم می‌تواند تیم سپیدرود را موفقیت می‌کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o7wa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت فوتبال مشهد، مدیرعامل پدیده شد