تاریخ انتشار: 1398/12/13 23:04
کد خبر: 68759

روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۰ بدون حضور تماشاگران

کمیته المپیک یونان اعلام کرد با شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی در مراسم روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۰ صورت می گیرد.
روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۰ بدون حضور تماشاگران

شیوع ویروس کرونا تاثیر خود را روی مراسم روشن کردن مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز گذاشته است.

مشعل بازیهای ۲۰۲۰توکیو هفته آینده ۱۲ مارس در یونان روشن می شود و گزارشات حاکی از این است این مراسم بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

کمیته المپیک یونان در بیانیه ای اعلام کرد با روشن شدن مشعل، هر ۲ روز یک بار تجزیه و تحلیل داده ها و شرایط انجام خواهد شد. آنها تاکید کردند با شرایط ایجاد شده با نهادهای بهداشتی و سلامت در ارتباط هستند.

کمیته المپیک یونان علام کرد که اجازه نخواهد داد تماشاگران در تمرین نهایی در 11 مارس در آستانه این مراسم حضور داشته باشند. آنها همچنین پذیرایی را که در طول مراسم نورپردازی در المپیا باستان برنامه ریزی شده بود را لغو کرده و به مقامات محلی توصیه کردند تا برنامه های عمومی برنامه ریزی شده را کاهش دهند.

شیوع ویروس کرونا که از چین شروع شده کشورهای زیادی را درگیر کرده است. در یونان هم ۷ مورد مبتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

شیوع ویروس کرونا باعث لغو و تعویق تعداد زیادی از مسابقات در جهان شده است. امروز وزیر المپیک ژاپن از احتمال تعویق بازیها تا پایان سال خبر داد این در حالی است که اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک در نشست عصر امروز تاکید کردند بازیها طبق برنامه انجام می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwd7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جانشین برانکو کرونا را پشت سر گذاشت (عکس)