تاریخ انتشار: 1395/07/26 16:05
کد خبر: 255126

ابراهیم‌زاده: از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم سه امتیاز را می‌گرفتیم

برای کسب 3 امتیاز به زمین رفتیم و فرصت‌های گلزنی هم داشتیم که متأسفانه بازیکنان استفاده نکردند و برای اینکه بالای جدول باشیم نباید فرصت‌سوزی کنیم.
ابراهیم‌زاده: از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم سه امتیاز را می‌گرفتیم

 به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال مس پس از بازی تیمش برابر خیبر معتقد است اگر تیم او قدر موقعیت‌ها را می‌دانست با سه امتیاز از زمین خارج می‌شد.

منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی بیرون از خانه تیمش برابر خیبر خرم‌آباد اظهار کرد: برای کسب 3 امتیاز به زمین رفتیم  و فرصت‌های گلزنی هم داشتیم که متأسفانه بازیکنان استفاده نکردند و برای اینکه بالای جدول باشیم نباید فرصت‌سوزی کنیم.

وی با بیان اینکه بازی‌های لیگ یک خیلی پُرگل نیستند، افزود: علت این موضوع، فشرده و درگیرانه بازی کردن، تیم‌هاست که با این حال بازیکنان ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما بی‌دقتی کردند.

ابراهیم‌زاده درباره اعتراض خیبری‌ها به داور بیان کرد: آیا داوران درباره نحوه بازی و ارنج ما حرف می‌زنند؟ یک‌سری کارشناس هستند که در خصوص داوری و برخی درباره فوتبال صحبت می‌کنند و خیلی از مواردی که مدنظر ماست با دیدگاه آنان متفاوت است. شاید من هم به داوری اعتراض داشته باشم اما این مسائل در حیطه کاری ما نیست.

سرمربی مس کرمان درباره اعتراض مهدی دغاغله به تعویض تأکید کرد: بدون شک با او برخورد می‌کنیم و در وهله نخست اجازه نشستن روی نیمکت ندادیم. دغاغله بازی‌هایی برای ما گل زده و 3 امتیاز را هم گرفته‌ایم که در خصوص گلزنی او بحثی ندارم اما باید بداند حیطه‌کار و شرح وظایفش چیست و اگر اصلاح شود با ما می‌ماند در غیر این‌صورت جایی در تیم مس نخواهد داشت.

وی سطح لیگ این فصل را بهتر و پربارتر از فصل پیش عنوان کرد و افزود: به همه مسئولان می‌گویم وقتی بیس و پایه بچه‌های لیگ برتر و تیم ملی از لیگ یک شروع می‌شود باید توجه بیشتری و حمایت کنند تا زمینه رشد این جوانان فراهم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n6eg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی کامل دیدار سپیدرود-آلومینیوم اراک/ اعتراض شدید یاران مهابادی به داوری!