//
کدخبر: ۲۴۸۶۱۱ //

مجیدی برنده دوئل نقل و انتقالات با گل محمدی

در شرایطی که ارسلان مطهری با پیراهن استقلال نمایش های درخشانی داشته، خریدهای زمستانی خط حمله پرسپولیس نتوانسته اند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

مجیدی برنده دوئل نقل و انتقالات با گل محمدی
به گزارش فرتاک نیوز،

در نقل و انتقالات زمستانی هم پرسپولیس و هم استقلال دنبال تقویت خط حمله تیم خود بودند اما آمار نشان می دهد که سرمایه گذاری استقلال روی یک مهاجم ایرانی نتیجه ای به مراتب بهتر از سرمایه گذاری باشگاه پرسپولیس روی دو مهاجم خارجی داشته است. استقلال در نیم فصل زمستانی ارسلان مطهری را از ذوب آهن جذب کرد.

این بازیکن تا همینجا هم توانسته ۶ گل برای استقلالی ها بزند و به یک بازیکن تاثیر گذار در این تیم تبدیل شود. عملکرد خوب مطهری باعث شد که غیبت موقت قائدی و غیبت طولانی مدت دیاباته هم خیلی به چشم نیاید.

این در حالی است که دو مهاجم خارجی پرسپولیس به هیچ وجه روزهای خوبی با این تیم نداشته اند. استوکس که به طور کامل با پرسپولیس به مشکل خورده و این روزها در اروپا درگیر جنجالهای خانوادگی خودش است. اوساگونا هم نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در امر گلزنی هم کاملا ناموفق بوده تا همچنان علی علیپور در کنار بازیکنانی چون مهدی ترابی و وحید امیری اصلی ترین مهره های خط حمله پرسپولیس باشند.

در اینفوگرافیک زیر عملکرد اوساگونا و مطهری مقایسه شده اند. جایی که مهاجم جدید استقلال شش گل زده اما مهاجم جدید سرخپوشان فعلا پایش به گلزنی باز نشده است.

01483305-1

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۶۱۱ //
ارسال نظر
 
  • ایران

    بچه جان یادت نمیاد تمام خریدای نیم فصل استقلال دراین سالها فقط چند باری اول خوب بودن وبعد رفتن به سمت فراموشی این یکی هم همینجور شده فقط دو سه بازی اول گل زدودرخشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان