تاریخ انتشار: 1398/12/16 16:06
سیر صعودی ذوالفقار با سیانکی؛
کد خبر: 68495

۱۰ بازی ۵ برد ۵ تساوی و کسب رتبه دوم جدول / رویای ذوالفقار برای صعود زنده شد

ذوالفقار کاشان به رتبه دوم جدول رسید.
۱۰ بازی ۵ برد ۵ تساوی و کسب رتبه دوم جدول / رویای ذوالفقار برای صعود زنده شد

پس از آنکه ذوالفقاری های کاشان خیلی زود با انتخاب سرمربی جدید و آغاز تمرینات و جذب چند بازیکن باتجربه کارشان را برای حضور در لیگ دسته سوم آغاز کردند کمتر کسی فکرش میکرد علی جانملکی سرمربی مستعفی این تیم تنها بعد از گذشت دو هفته از جمع کاشانی ها جدا شود .

ذوالفقار کاشان با هدایت علی جانملکی در دو هفته ابتدایی لیگ دسته سوم با یک باخت خانگی و یک باخت خارج از خانه به شوک فرو رفت و همین نتایج کافی بود تا جانملکی خیلی زود خاتمه کارش با ذوالفقار را اعلام کند .

مدیران باشگاه ذوالفقار کاشان بعد از بررسی و مذاکره بین گزینه های متعدد خیلی زود با قاسم سیانکی به جمع بندی رسیدند و هدایت تیمشان را به وی سپردند.

سیانکی که زمانی دستیاری مهدی پاشازاده در شهرداری تبریز را عهده دار بود و خود به عنوان سرمربی در تیم هایی همچون هف سمنان و شهرداری کاشان در لیگ دسته دوم کشور نتایج خوبی کسب کرده بود بعد از دوری کوتاه اینبار به لیگ سه آمد تا شاید کاری بزرگ را برای ذوالفقاری ها به انجام برساند.

کاشانی ها که با هزینه های چند برابر نسبت به فصول گذشته پای به عرصه رقابت ها گذاشتند دلشان نمیخواهد در امر صعود ناکام باشند و همه تلاش خود را به کار گرفته تا شهر کاشان را دوباره در لیگ دسته دوم صاحب نماینده کنند.

قاسم سیانکی سرمربی تیم ذوالفقار در ۱۰ دیداری که روی نیمکت این تیم بوده نتایج قابل قبولی کسب کرده و با کسب ۵ برد  ۵ تساوی امید های ذوالفقار را برای صعود زنده کرد و این تیم با کسب رتبه دوم جدول به تعطیلات کرونایی رفت!

گزارش علیرضا ملکی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zogln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجت عباسی سرمربی ذوالفقار کاشان شد
شاه ماهی لیگ سه در صید ذوالفقاری ها؛