تاریخ انتشار: 1398/12/17 12:05
کد خبر: 68436

اعلام زمان برگزاری اردوی تیم ملی جوانان

اردوی تیم ملی جوانان در اسفند ماه که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران لغو شده بود به احتمال قوی و با رعایت نکات بهداشتی فروردین ماه برگزار می شود.
اعلام زمان برگزاری اردوی تیم ملی جوانان

توام با لغو اردوی تیم ملی جوانان در اسفند ماه سیروس پورموسوی – سرمربی این تیم از سمت خود استعفاء کرد که با صحبت های صورت گرفته از سوی سازمان تیم های ملی به نظر می رسد بازگشت دوباره این مربی به اردوی تیم ملی جوانان محتمل به نظر می رسد و او در حال برنامه ریزی برای اردوی تیم ملی جوانان درفروردین ماه است. قرار است همزمان با برگزاری این اردو قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان هم برای امضاء آماده شود.

فدراسیون فوتبال به دلیل تحریم از سوی خزانه داری آمریکا و عدم دریافت کمک های فیفا هنوز نتوانسته دستمزد مربیان تیم های ملی را در یکی دو سال اخیر پرداخت کند و آنطور که از شواهد امر پیداست کادر فنی تیم ملی جوانان بابت بازی های مقدماتی جام ملت ها دستمزدهای خود را دریافت نکرده اند.

تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها 9 گل به سه تیم امارات، نپال و قرقیزستان زد و گلی دریافت نکرد در حالی که در دوره قبل بازی ها در همین مرحله حذف شده بود. جام ملت های آسیا اما پاییر آینده در تاشکند با حضور 16 تیم برگزار می شود و 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی ها به جام جهانی زیر 20 سال صعود می کنند که این بازی ها در سال 2021 در اندونزی و با حضور 24 تیم برتر جهان برگزار می شود. در حالی که جام جهانی اصلی با حضور 32 تیم برگزار می شود فیفا جام جهانی نوجوانان (زیر 17 سال) و جام جهانی جوانان (زیر 20 سال) را با حضور 24 تیم برگزار می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrqb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوران ایتالیایی از چمپیونزلیگ و لیگ اروپا کنار گذاشته شدند!