تاریخ انتشار: 1395/07/26 16:41
کد خبر: 255108

فرشید اسماعیلی: مسئولان استان فارس واقعا این عشق به فوتبال را نمی بینند؟

هافبک جوان تیم استقلال به انتقاد از بی توجهی مسئولین به فوتبال فارس پرداخت.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فرشید اسماعیلی بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار عکسی از زمان حضورش در تیم فجرسپاسی شیراز به انتقاد از بی توجهی مسئولین استان فارس به رشته فوتبال پرداخته و از نابودی تیم های ریشه دار برق و فجرسپاسی ابراز ناراحتی کرد.

وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد وضعیت فعلی فوتبال شیراز این گونه نوشت:سلام به همه مردم عزیز ایرانمی گن برای هیچکس سخت تر از این نیست که ببینه یه عزیزش داره جلوی چشماش پرپر میشه. چیزی که می خوام درباره اش حرف بزنم، شاید تو جغرافیای شیراز و استان فارس باشه ولی قطعا خیلی از مردم ایران لمسش کردن و می دونن چقدر دردناکه. برای همه شیرازی ها، فجر سپاسی و برق شیراز مثل یکی از اعضای خانواده شون می مونه. با این دو تا باشگاه بزرگ می شن و با شکست این دو تا باشگاه کوچیک می شن و اشک ریزن. عشق شیرازیا همیشه این بود تیم هایی دارن که بازیکن جوون می سازن و خیلی وقت ها تو لیگ برتر حاضرن و جلوی تیم های بزرگ مردونه می جنگیدن. حتی اگر تیمشون سقوط می کرد اینقدر از تیم حمایت می کردن که برمی گشتن و دوباره به عشق شیرازی ها تو لیگ برتر بازی می کردن اما این بار به نظر می رسه دیگه زنده شدنی در کار نیست.... البته امید چیز خوبیه و قطعا شیرازی ها مثل همیشه امیدوار می مونن؛ به اینکه روزی دوباره دو باشگاه قدیمی و بزرگشون جون بگیرن و از جاشون بلند شن. 

برق شیراز الان کجاست؟ به چه سرنوشتی دچار شده؟ فجر سپاسی چطور؟ باشگاهی که من براش بازی کردم و یه عرق خاصی به اون دارم، همونطور که به تیم های بندر از جمله بندر کنگ خیلی عرق دارم. جدول لیگ دسته اول رو نگاه کنید. تیم فجر تیم هفدهم جدوله. به خدا این تیم مثل عزیزیه که داره جلوی چشما پرپر میشه. مسئولان استان فارس واقعا این عشق به فوتبال رو نمی بینن؟ کجا رفت روزایی که چند ده هزار نفر فقط پشت در ورزشگاه حافظیه می موندن. همه مردم این استان دوست دارن اون روزا تکرار شه. دوست دارن تیم شون برگرده و دوباره تو اون ورزشگاه قدیمی و دوست داشتنی دور هم جمع شن و جشن بگیرن...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebdlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از استقلال 130 درصد طلب دارم/ الان فقط 350هزار تومان پول در حسابم است