تاریخ انتشار: 1398/12/18 17:59
کد خبر: 68298

یاری: احتمال تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا وجود دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، احتمال تعویق مسابقات قهرمانی بانوان آسیا وجود دارد.
 یاری: احتمال تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا وجود دارد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ شهنازی یاری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوهای تیم ملی و لیگ فوتسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا لغو شد و ما برای حفظ سلامت ملی‌پوشان برنامه‌های تمرینی‌شان را می‌دهیم که در منزل و به دور از اجتماع آمادگی خود را حفظ کنند تا اردوهای تیم ملی در سال جدید آغاز شود و تیم را به شرایط خوب برگردانیم.

وی در ادامه افزود: از طرفی مرحله پلی‌آف لیگ برتر قرار بود 23 اسفند ماه به پایان برسد و بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند که با تعویق مسابقات و اردوها زمان را از دست دادیم و ممکن است این مسئله به ما ضربه بزند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه سال 98، سال خوبی برای فوتسال بانوان نبوده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی باید اردوها را از پنجم فروردین ماه 99 آغاز و تا 22 تیر ماه برگزار و تیم ملی را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است این رقابت‌ها هم تحت تأثیر قرار گرفته و به تعویق بیفتد.

وی در خاتمه تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما مهم است، چون باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم، اما حفظ سلامتی بازیکنان مهمتر است و نباید سلامتی‌شان را به خطر بیاندازیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275epn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ثبت رکوردی عجیب توسط خانم گل فوتسال ایران