تاریخ انتشار: 1398/12/18 23:27
کد خبر: 68257

پیولی: مشکل ما کمبود عزم و اراده بود/ آینده‌ من اهمیتی ندارد

استفانو پیولی رعایت نکردن برخی جزئیات را عامل شکست تیمش دانست.
پیولی: مشکل ما کمبود عزم و اراده بود/ آینده‌ من اهمیتی ندارد

استفانو پیولی پس از شکست خانگی 2 - یک تیمش مقابل جنوا در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از برخی نقاط ضعف روسونری سخن گفت. 

سرمربی تیم فوتبال میلان اظهار داشت: به طور واضح بازی کردن بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد. این برای تمام تیم‌ها صدق می‌کند  و برای میزبان بیشتر ضرر دارد. شانس داشتیم تا کیفیت خودمان را نشان دهیم. قدرت لازم را داشتیم تا با وجود تمام مشکلات پیروز شویم اما شکست خوردیم و مقصر اصلی خودمان هستیم. وقتی کمپ تمرین را ترک کردیم تا برای حضور در استادیوم سوار اتوبوس شویم، بازی  پارما-اسپال هنوز برگزار نشده بود و نمی‌دانستیم  قرار است بازی‌ها برگزار شود یا خیر. به طور واضح چنین موقعیتی به تیم‌ها  کمک نمی‌کند اما حریف هم همین شرایط را داشت. بنابراین باز هم باید بگویم این مسائل نباید بهانه ما باشد. در مورد برگزاری یا عدم برگزاری سری A افرادی هستند که خیلی بهتر از من می‌توانند تصمیم بگیرند.

او درباره حواشی اخیر میلان افزود: ما دنبال بهانه یا توجیه شکست نیستیم. نه بازی پشت درهای بسته و نه مشکلات داخلی باشگاه، هیچ کدام باعث باخت ما نبودند. باید در لحظات خاصی از  بازی، انگیزه بیشتری نشان می‌دادیم. نمی‌توانم بگویم خوب بازی نکردیم اما از 22 شوت، تنها 2 شوت درون  چارچوب بود. مایلم  در لحظات مهم بازی انگیزه بیشتری داشته باشیم. با  اشتباهاتمان 2  گل خوردیم. وقتی با وجود برتری عددی در محوطه جریمه گل بخورید،  نگرش و رویکرد شما مشکل دارد. 

پیولی تصریح کرد: هیچ بهانه‌ای نداریم. باید بسیار بهتر از این کار کنیم. بیشتر دقایق بازی را در زمین حریف بودیم  و 22 شوت داشتیم. پس سخت است بگوییم خوب بازی نکردیم. مشکل ما  نه تکنیکی یا تاکتیکی بلکه کمبود عزم و اراده بود. موقعیتی عالی داشتیم تا ثابت کنیم قوی هستیم و می‌توانیم موانع را پشت سر بگذاریم اما حریف هم موقعیت سورئالی داشت. ما در دقایق مهم بازی عزم و اراده لازم را نداشتیم و این ربطی به بازی پشت درهای بسته یا هرج و مرج درون باشگاه ندارد. 

او در پایان گفت: مصاحبه بوبان پس از اخراجش  را خواندم اما مجبور هستم روی کارم تمرکز کنم. نگران آینده  خودم نیستم. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. این بخشی از شغل ماست. میلان باشگاه ارزشمندی است و ما باید به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم. تصمیم به عهده من نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqlrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداداد عزیزی: به خاطر بدهی باشگاه سپیدرود به هتل ما را گروگان گرفته‌اند!