تاریخ انتشار: 1395/07/26 17:21
کد خبر: 255092

نفت آبادان؛ بدون شکست در بازی‎های خانگی

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تنها تیم خوزستانی است که طی فصل جاری در دیدارهای خانگی شکست نخورده است.
نفت آبادان؛ بدون شکست در بازی‎های خانگی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نفت آبادان در هفته‌های آغازین لیگ شانزدهم فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد و با دو پیروزی و دو تساوی موفق به کسب 8 امتیاز گردید. این تیم اما طی چهار دیدار اخیرش با قبول دو شکست و دو تساوی روند نزولی داشت تا هوادارانش را اندکی نسبت به آینده دچار نگرانی کند.

زردپوشان صنعت‌نفت که در دو بازی اخیرشان برابر پدیده و پیکان 6 گل را دریافت کرده‌اند، در کنار افزایش چشمگیر میانگین گل‌های خورده در دو بازی اخیر، آمار مناسبی هم در زمینه‌ی گلزنی داشته‌اند و در همین دو بازی خارج از خانه مقابل پدیده و پیکان، توانسته‌اند 5 گل را وارد دروازه‌ی حریفان کنند.

صنعت‌نفت با قرعه سختی در 8 هفته ابتدایی فصل جاری مواجه بوده، چرا که 5 بازی خارج از خانه انجام داده و فقط 3 بار در آبادان به میدان رفته است. شاگردان دست‌نشان همچنین تنها تیم خوزستانی بوده‌اند که طی لیگ شانزدهم در خانه مغلوب نشده‌اند و با حضور هوادارانشان در استادیوم تختی آبادان، میزبان شکست ناپذیری در هفته‌های ابتدایی به‌شمار رفته‌اند.

زردپوشان صنعت‌نفت روز جمعه در استادیوم تختی آبادان از ماشین‌سازی تبریز میزبانی می‌کنند و این بازی می‌تواند فرصت مناسبی برای نادر دست‌نشان و شاگردانش باشد تا نوار ناکامی‌های چند هفته‌ی اخیر را در بازی مقابل تیمی جبران کنند که دست‌نشان در اواسط فصل گذشته لیگ یک با دلخوری از آن جدا شد و به آبادان آمد تا با صنعت‌نفت به لیگ برتر صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wymvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر