تاریخ انتشار: 1398/12/19 11:19
کد خبر: 68232

وضعیت رقبای پرسپولیس در روزهای کرونایی!

حریفان آسیایی تیم پرسپولیس بازی های خود در مسابقات داخلی را انجام می‌دهند.
وضعیت رقبای پرسپولیس در روزهای کرونایی!

در روزهایی که لیگ ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا در تعطیلی به سر می‌برد، رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، بازی های داخلی خود را پست درهای بسته پشت سر می‌گذارند. الدحیل که صدرنشین لیگ قطر است، بازی بعدی را در مقابل ام صلال خواهد داشت، الشارجه با العین بازی می‌کند و التعاون نیز یک دیدار حساس در برابر الاهلی دارد.

 

الشارجه؛ روزهای برزخی در لیگ امارات

تیم الشارجه امارات این روزها شرایط ایده آلی در لیگ امارات ندارد اما باتوجه به فاصله کم تا رتبه دوم و سوم، امیدوار است به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برسد. این تیم اماراتی چند روز قبل مقابل حتا با نتیجه ۱-۱ متوقف شد و حالا فردا در برابر العین قرار خواهد گرفت. این بازی در چارچوب پرزیدنت کاپ امارات به انجام می‌رسد و تیم پیروز به فینال خواهد رفت. الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا نیز اوضاع خوبی ندارد و در هفته پایانی باید با پرسپولیس در تهران دیدار کند. شاگردان عبدالعزیز الیاسی در روزهای اخیر تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کنند. بازی بعدی لیگ برتری الشارجه مقابل فجیره خواهد بود.

 

الدحیل؛ صدرنشین قاطع و قهرمان احتمالی

تیم الدحیل این روزها وضعیت بسیار خوبی دارد و با آرامش خاطر به تعطیلات کوتاه لیگ قطر رفته است. آن ها با شکست السیلیه تیمی که کریم انصاری فرد را دارد، جایگاه خود در صدر را تثبیت کردند و حالا یک بازی با تیم قعر جدولی ام صلال خواهند داشت. لیگ قطر تا ۱۰ روز دیگر تعطیل است و در این مدت تیم الدحیل پشت درهای بسته تمرین خواهد کرد. الدحیل با اختلاف چهار امتیاز نسبت به الریان در صدر است و در فاصله ۴ بازی با تا پایان لیگ، به حداکثر سه پیروزی برای کسب قهرمانی نیاز دارد. الدحیل در هفته پنجم باید مقابل پرسپولیس قرار گیرد.

 

التعاون؛ عامل صعود پرسپولیس در قرنطینه

برنامه پرسپولیسی‌ها این است که با کسب شش امتیاز از التعاون، به مرحله بعدی صعود کنند. التعاون این فصل عملکرد خوبی نداشته و در میانه های جدول لیگ عربستان جای دارد. آن ها پس فردا یک بازی حساس با الاهلی خواهند داشت که اگر این تقابل با مربیان ابتدای فصل شکل می‌گرفت، دیدار برانکو - سرجیو بود. حالا تیم رده هشتمی التعاون یک بازی حساس دیگر با الفیصلی را هم دارد و در روزهای تعطیلی لیگ ایران، در لیگ عربستان بازی خواهد کرد و پس از بیماری کرونا، تقویم سبکی خواهد داشت. هدایت این تیم برعهده ویتور کامپلوس پرتغالی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eajey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه جایگزینی التعاون برای میزبانی از پرسپولیس مشخص شد