تاریخ انتشار: 1398/12/19 12:08
کد خبر: 68227

مناجاتی:سرمربی ایرانی برای تیم ملی بهتر بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ بر خلاف کی‌روش، متواضع است و خود را از مردم می‌داند.
مناجاتی:سرمربی ایرانی برای تیم ملی بهتر بود

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار، در ارتباط با آینده تیم ملی فوتبال ایران با روی کارآمدن دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات، اظهار داشت: اسکوچیچ برخلاف کی‌روش، متواضع است و خود را از مردم می‌داند. قطعا او مشاورانی دارد و به عنوان یک مربی حرفه‌ای، بدون شناخت هدایت تیم ملی ایران را نپذیرفته است.

وی در ادامه در خصوص اینکه عده‌ای منتقد حضور اسکوچیچ هستند و می‌گویند باید سرمربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شود، تصریح کرد: به نظر من هم، سرمربی ایرانی برای تیم ملی بهتر بود. ما در ایران مربیانی داریم که بدون ادعا در حال کار هستند و توانایی‌های خود را اثبات کرده‌اند. متاسفانه ما مربیان داخلی خود را فراموش کرده‌ایم و هنوز زیر سایه کی‌روش و ویلموتس هستیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، پیرامون شانس صعود ایران به جام جهانی با اسکوچیچ، افزود: من به حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بدبین نیستم و به نظرم ما می‌توانیم امتیازات لازم را در دور برگشت برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کسب کنیم. اسکوچیچ شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و قطعا مشاورانش هم او را یاری می‌کنند.

مناجاتی در پایان در مورد انتخاب دستیاران اسکوچیچ، خاطرنشان کرد: امیدوارم مربیان خوبی برای حضور در کادرفنی انتخاب شود تا با یک عملکرد خوب، راه ما برای صعود به جام جهانی هموار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486g7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس بالا بختیاری زاده برای دستیاری اسکوچیچ