تاریخ انتشار: 1398/12/22 00:08
کد خبر: 67939

سولسشایر: فوتبال بدون هواداران معنایی ندارد/ مارسیال به بازی با لاسک نمی‌رسد

اولگنار سولسشایر امیدوار به انجام یک بازی زیبا از سوی شاگردانش در جدال لیگ اروپاست.
سولسشایر: فوتبال بدون هواداران معنایی ندارد/ مارسیال به بازی با لاسک نمی‌رسد

 اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لاسک در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا از یک جدال دشوار و آمادگی شاگردانش سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: بازیکنان روی بازی تمرکز کرده‌اند. وضعیت برای کل جامعه سخت است. باید کاری را که به ما گفته شده است انجام بدهیم و در غیاب هواداران جو خاصی را برای خودمان رقم بزنیم. بازیکنان به تمرین کردن در غیاب تماشاگران عادت دارند. مسابقات زیادی پشت درهای بسته انجام می‌دهیم و شکی ندارم بازیکنانم حتی در غیاب هواداران هم آماده بازی کردن هستند. البته شرایط عجیبی خواهد بود. می‌خواهیم بیشترین بهره را از آن ببریم.

او در ادامه افزود: نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد و فقط باید با آن کنار بیاییم. به نظرم فوتبال برای هواداران است و بدون آن‌ها معنایی نخواهد داشت. فوتبال باید همیشه برای آن‌ها باشد. شرایط سختی است اما بازیکنان در تمرکز کردن روی بازی خیلی خوب هستند.

سولسشایر اظهار داشت:  تستی در کار نبوده است. این به متخصصان و پزشک‌مان بستگی دارد اما تاکنون دلیلی برای این کار وجود نداشته است.تصمیمگیری با متخصصان خواهد بود و دغدغه اصلی باید سلامت عموم مردم باشد.در حال حاضر از تصمیماتی که برای بازی بعدی گرفته شده است، اطلاع ندارم. باید منتظر تصمیم گیری مقامات و دولت بمانیم.مارسیال  پس از برخورد با تیر دروازه مصدوم شد، بنابراین آماده این مسابقه نخواهد بود. امیدوارم برای بازی یکشنبه برسد اما  مطمئن نیستم. او هنوز آماده نیست و  با تیم تمرین نکرده است. آنتونی تا هفته بعد آماده خواهد شد.

او در پایان تصریح کرد: خیلی خوشحال هستیم که آینده تاهیت چونگ کنار ما رقم می‌خورد. به او فرصت خواهیم داد تا پیشرفت کند. همین وضع هم برای آنجل وجود دارد. امیدواریم بتوانیم او را متقاعد کنیم بازیکن منچستریونایتد بماند. ترکیبی ساخته‌ایم که در آن  مک تومینای می‌خواهد بازی کند اما همچنین خواستار خوب کار کردن ماتیچ است. همه می‌دانند دیگر به مقطع تعیین کننده فصل رسیده‌ایم. به کسی فرصت بازی می‌رسد که عملکرد خوبی داشته باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o56wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید مورینیو از سرمربی پیشین آرسنال