تاریخ انتشار: 1398/12/22 10:47
کد خبر: 67920

فوتبال از المپیک حذف نشده است!

با توجه به سیاست گذاری کمیته جوانان مبنی بر حضور تیم ملی جوانان در مسابقات آتی قهرمانی زیر 23 آسیا مشخص شد که فوتبال از المپیک حذف نشده است و هم چنان شاهد حضور رقابت در این رشته در مهمترین مسابقات ورزشی جهان خواهیم بود.
فوتبال از المپیک حذف نشده است!

دیروز اکبر محمدی – رییس کمیته جوانان در مصاحبه خود به این نکته اشاره کرد از آنجایی که بازیکنان فعلی تیم ملی جوانان می توانند تیم امید را در المپیک بعدی یعنی 2024 همراهی کنند برای کسب تجربه این تیم؛ آنها در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت خواهیم داد. این نشان می دهد بر خلاف اخباری که در گذشته وجود داشت فوتبال از المپیک حذف نشده است و تیم ملی امید فوتبال ایران هم چنان می تواند برای صعود به المپیک تلاش کند. تیم ملی امید این بار با مربیگری حمید استیلی از صعود به المپیک باز ماند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هر دو سال یکبار برگزار می شود. دوره بعدی این بازی ها در سال 2021 و بعد از مسابقات قهرمانی زیر 20 سال جهان در اندونزی برگزار می شود و کمیته جوانان برنامه ریزی کرده تیم ملی جوانان در صورت صعود به جام جهانی بعد از این بازی ها به عنوان نماینده فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت کند. دوره بعدی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که در سال 2021 برگزار می شود برای صعود به المپیک 2024 نخواهد بود. هدف کمیته جوانان از این برنامه ریزی کسب تجربه تیم ملی جوانان برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2023 و در نهایت صعود به المپیک 2024 است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdgb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


AFC هم از تیم امید ایران تعجب کرده بود