تاریخ انتشار: 1398/12/22 23:41
فرید همرنگ کاپیتان تیم شهرداری نوشهر؛
کد خبر: 67834

در حال حاضر بطور انفرادی تمرین میکنیم/هشدارها را شوخی گرفتند!

فرید همرنگ، کاپیتان شهرداری نوشهر، در گفت و گویی با خبرنگار سایت فرتاک ورزشی به صحبت پرداخت.
 
در حال حاضر بطور انفرادی تمرین میکنیم/هشدارها را شوخی گرفتند!

به گزارش فرتاک ورزشی، با توجه به لغو بازی ها در رقابت های لیگ دسته سوم به سراغ فرید همرنگ کاپیتان شهرداری نوشهر رفتیم و با او به گفت و گو پرداختیم. فرید همرنگ در رابطه با شرایط تیم شهرداری گفت: فعلا در حال حاضر به دلیل ویروس ناخوانده کرونا فعلا تمرینات تا اطلاع ثانوی لغو است تا شرایط مساعد شود.

همرنگ افزود: در این روزها نوشهر یکی از شهرهای پر خطر و اضطراری ویروس است و همه درگیر این بیماری اند. تنها کاری که می توان انجام داد این است که فقط و فقط خواهش کنیم از همه همشهریان عزیز در خانه بمانند تا این بیماری و ویروس را شکست بدهیم.

بهترین گلزن باشگاه شهرداری نوشهر ادامه داد: من خودم فعلا در تعطیلات اجباری که پیش آمده است انفرادی تمرین می کنم، تا شرایط بدنی تا حدودی حفظ شود گرچه تمرینات تیمی خیلی شرایطش فرق می کند ولی دیگر فعلا مجبور هستیم. ان شاءالله که هرچه زودتر تیم دوره هم جمع شود و تمرینات به طور جدی شروع شود.

وی اظهار کرد: با وجود هشدار و خواهش های انجام شده به مردم، ولی بعضی ها مسافرت آمدند و تعطیلات را بگذرانند در صورتی که تعطیلات تفریحی و مسافرتی نبود. توصیه ها و هشدارها را به شوخی گرفتند، در صورتی که شمالی مهمان نوازند و با تمام وجود از مسافران استقبال می کنند، در صورتی که وضعیت الان قرمز و خیلی خطرناک است. من به شخصه شما خواهش می کنم که به مسافرت نروید و در خانه بمانید. ان شاء الله بتوانیم همه باهم با در خانه ماندن این ویروس را شکست بدهیم.

من خودم به شخصه هر روز می شنوم که دوستان و اطرافیان دچار همچین بیماری و ویروسی شدند، هر روز بیشتر از روز قبل ناراحتیم، خواهش می کنم اجازه ندهیم بیشتر از این نظاره گر پر پر شدن خانواده و دوستان عزیزمان شویم. عزیزی که فوت می کند و نتوانی بروی برای دفن و تشییع عزیزی که ناگهان از کنارت برود ولی نتونی برای اخرین بار باهاش خداحافظی کنی.

فرید همرنگ در پایان گفت: ان شاءالله که سال ۹۹ که به نظرم سالی است که با استرس و نگرانی مردم شروع می شود در تمامی استانها،از جمله نوشهر، و به امید خدا بتوانیم با شروع مسابقات و ادامه بازی ها نتایج خوب و چشمگیری داشته باشیم و باعث شادی و دلگرمی شهر فوتبالی نوشهر شویم،به امید روزهای خوب و خوش برای همه مردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxqkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش وریا غفوری به برد تاریخی استقلال