تاریخ انتشار: 1398/12/24 20:39
کد خبر: 67651

پیام لیونل مسی در رابطه با شرایط خاص این روزها

مهاجم بارسلونا نسبت به بحران ویروس کرونا واکنش نشان داد و امیدوار است در کمترین زمان ممکن این شرایط سخت به پایان برساند.
پیام لیونل مسی در رابطه با شرایط خاص این روزها

لیونل مسی مانند اغلب فوتبالیست های شاغل در اروپا این روز ها به خاطر بحران ویروس کرونا در کنار خانواده اش به سر می برد. بازی‌های لالیگا به منظور پیشگیری از کووید ۱۹ برای دو هفته برگزار نخواهد شد و  اسپانیا محدودیت های زیادی در شهرها در نظر گرفته است تا این بیماری کنترل شود. تاکنون در این کشور اروپایی بیش از ۵هزار نفر به کرونا مبتلاه شده اند و ۱۳۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

ستاره بارسلونا با منتشر کردن تصویری از خود در کنار متئو و چیرو (پسرانش) پیامی را در رابطه با این شرایط خاص نوشت: روزهای سختی برای همه مردم جهان است. نگران اتفاق هایی هستیم که در حال رخ دادن است و دوست داریم به کسانی کمک کنیم که بدترین شرایط را سپری می کنند، افرادی که این موضوع مستقیم روی خودشان، خانواده‌شان، دوستانشان تاثیر گذاشته است چون در خط مقدم کار می کنند و در بیمارستان ها و مراکز درمانی مشغول هستند. از تلاش آن ها حمایت می کنم.

مهاجم آرژانتینی ادامه داد: سلامتی همیشه باید در اولویت باشد. زمان خاصی است و باید به نکاتی که سازمان های سلامت و مسئولان کشور اعلام می کنند توجه داشت‌. تنها با این روش می توانیم مبارزه موثری داشته باشیم.

کاپیتان آلبی سلسته در پایان نوشت: اکنون زمان مسئولیت پذیری است و باید در خانه ماند. همچنین اکنون بهترین زمان برای لذت بردن از بودن با شما است که همیشه نمی‌توانستیم داشته باشیم. امیدوارم در کمترین زمان ممکن این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486y7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردداران پاس گل در فوتبال اروپا از فصل گذشته+عکس