تاریخ انتشار: 1398/12/24 23:11
مرتضی حسینی بازیکن تیم فوتبال ویستا توربین تهران ؛
کد خبر: 67636

برنامه ریزی تیم ویستا صعود به لیگ دو میباشد/تا آخرین روز برای هدفمان میجنگیم

امیدوارم هر چه زودتر این ویروس از سرزمین ما خارج شود

برنامه ریزی تیم ویستا صعود به لیگ دو میباشد/تا آخرین روز برای هدفمان میجنگیم

به گزارش فرتاک ورزشی مرتضی حسینی مهاجم آماده و گلزن تیم فوتبال ویستا توربین تهران که موفق شده در دیدار های گذشته این تیم ۹ گل به ثمر برساند و تاثیر بسازایی در روند خوب تیمش داشته باشد در گفتگویی با فرتاک ورزشی در خصوص شرایط حال حاضر خودش و تیمش به صحبت پرداخت.

مرتضی حسینی در گفت و گویی با خبرنگار ما گفت:خدا را شکر می کنم که در این فصل با برنامه ریزی که کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته اند و با جذب بازیکنان جدید روند بهتری نسبت به فصل گذشته داشتیم که این حرف من را می توانید با نتایج کسب شده مان هم متوجه شوید ما  سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم.

وی ادامه داد : شرایط تیم هم خوب پیش می رود ولی با این شرایط شیوع ویروس کرونا فعلا تمرینات تیم به صورت اختصاصی و با برنامه اختصاصی دنبال می شود.

حسینی در ادامه صحبت هایش افزود: برنامه ریزی تیم ویستا توربین در این فصل صعود به لیگ دو بوده و خواهد بود و تا به اینجای کار هم نتایج خوبی کسب کردیم و در حال حاضر بهترین خط حمله کل لیگ را در اختیار داریم و همان طور هم جزء سه تیم اول که بهترین خط دفاع را در اختیار دارند میباشیم  و با یاری خدا و همدلی بچه های تیم تا آخرین روز برای هدف این فصل می جنگیم.

او در پایان گفت: این بیماری ناخوانده باعث شده مردم از ورزش، کار و زندگی عادی شان دور شوند و امیدوارم این شرایط بد هر چه زودتر تمام شود تا مردم به زندگی عادی شان برگردند و تشکر میکنم از کسانی که طی این مدت به فکر سلامتی ما هستند و برای رفاه و سلامتی مردم تلاش می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrvpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: اگر قرار است لیگ را تعطیل کنید درست تعطیل کنید